Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av roboguy - 17 augusti 2010 21:51

Family Guy har, som vanligt, gjort en alldeles lysande parodi, i det här fallet på The A-Team! Klippet kan man titta på hur många gånger som helst;D När jag såg på filmen igår så kom jag att tänka på den här parodiseringen, och det skulle inte vara så dumt om teamet bakom FG gjorde en långfilmsparodi på A-team på samma sätt som de har gjort med Star Wars-filmerna. Men det kanske inte skulle bli så lyckat?!



http://www.youtube.com/watch?v=nVStXqFb_HU


Av roboguy - 17 augusti 2010 15:52

Efter att min dator slutade att fungera så har jag tittat mig omkring efter en sk netbook, eller mini-pc, eller vad de nu heter;P Det finns ett flertal alternativ som känns lockande men dock är priset lite för högt för att det ska passa mig. Jag kan tänka mig en prislapp på två-tretusen kronor, något mer extravagant än att datorn går att skriva och surfa på är jag inte ute efter. Den stora fördelen, som jag har förstått det, med en mini-pc är ju vikten, att den inte är så tung att bära omkring på och det är det som är poängen, jag vill kunna ta med mig min lilla dator överallt så man kan sitta och skriva och surfa varheslt man råkar befinna sig. 


Många butiker har ju slutreor just nu, eller rea inför skolstarten och liknande, så det ska nog inte vara omöjligt att hitta en bra och prisvärd mini-dator!

Av roboguy - 17 augusti 2010 13:27

Oj! Man måste ändå applådera jänkarna för att de klarar av att de vågar välja något oväntat- eller vad sägs om Rooney Mara som Lisbeth Salander i USA-versionen av Män som hatar kvinnor?! Jag hade inte hört talas om henne om jag inte hade haft full koll på remaken av Nightmare on Elm Street, där Mara har en roll men annars är hon kanske inte den första man hade tänkt sig som Salander. Daniel Craig är klockren som Blomkvist. Och jag som inte ens har sett de svenska filmerna;) Jag är fortfarande inte speciellt intresserad av dem heller, men man måste väl ta och se filmerna snart. 


Om gårdagen började dåligt så började den här dagen desto bättre- jag vaknade hyfsat tidigt och jag känner mig ganska pigg också. Men nu börjar det bli höst på riktigt- det var kallt inatt, två-tre grader bara, medan det är lite varmare under dagarna men man känner ändå av den där specifika kylan som alltid finns i luften då hösten är i antågande. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards