Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av roboguy - 18 augusti 2010 18:18

Vad löjligt det är om förklaringen till varför Van Damme inte är med i actionrökaren The Expendables stämmer. Klart att den stora belgiske skådisen inte skulle få stryk av Jet Li ( frågan är om Li skulle kunna spöa någon av muskelbergen i filmen om de möttes i verkligheten och slogs?) men Van Damme är väl i stort behov av att vara med i något som kan sägas vara en succé? Jag menar, vad har Van Damme gjort de senaste åren egentligen? I huvudet på Van Dame?! Gäsp! 

Nu är det bara så enkelt som så, att nu hoppas Van Damme på den eventuella uppföljaren omedelbart! Jag vill se alla mina forna favoriter i en och samma actionfilm.


Och ja, jag måste ta mig till Bio3an i Piteå och se The Expendables. Jag borde redan ha sett den;P




http://www.moviezine.se/artikel/5398-van-damme-ville-inte-faring-spo-av-li


Av roboguy - 18 augusti 2010 11:29

Provade något nytt och beställde Max suprememål och det var nog en av de äckligaste hamburgare jag har ätit på länge. Ingen lök ( och jag som älskar lök vill definitivt ha lök på hamburgaren), någon äcklig vitlöksdressing istället för vanlig dressing och en ganska pikant och underlig smak på hamburgarköttet! Ursch, tvi... Aldrig att jag äter det igen! Det är som jag alltid har sagt, man ska inte prova nya saker. Jag vet inte vad jag fick för infall, men jag hoppas att jag nästa gång beställer det jag alltid beställer- vanligt, hederligt skrovmål, fritt från alla överraskningar!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards