Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010
Något måste ha hänt, men jag vet inte riktigt vad det är. Sedan Bredbandskollen gjorde om sin sida så har jag i mätning efter mätning fått betydligt sämre resultat på hastighetstesten än vad jag fick tidigare... Förr låg jag relativt konstant på ungefär 4 Mbit medan jag numera som bäst når upp till 3 Mbit.
Jag läste också om en undersökning där det är många som klagar på sina mobila bredband. Jag har sagt det förr, men det tål att upprepas- jag är nöjd med mitt mobila bredband från Tele2. Någon kommenterade artikeln och skrev att han/hon hade mobilt bredband från Tele2 och det var hela tiden småfel och kopplades ned kontinuerligt. Det där känner i alla fall inte jag igen, för mig fungerar Internet stabilt och jag har oftast väldigt bra hastighet och täckning. Det känns bra när man inte har något att beklaga sig över;) Men det är desto sämre om det verkligen stämmer att de som ringer för att få hjälp upplever att de inte får någon hjälp alls. Det gäller bara att besvara så många samtal som möjligt för servicepersonalen, för de får väl inget betalt för att se till att problemen verkligen löses för kunden? Där har de verkligen något att jobba med och se över.
Har precis avslutat en reprisering av arbetsmomenten och det visade sig ha tillförts några nya element sedan man var här och jobbade förra sommaren, men det är väl inget som ska gå ganska snabbt att lära sig får man hoppas. Inlärningen är precis avsl...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | |||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |||
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | |||
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | |||
25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | |||
|