Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Bad biology

Av roboguy - 10 november 2010 00:03

Skräck: 0/5 Humor: (Ofrivilligt kanske?) 2/5


Sex/naket: 5/5 Skådespelarinsatser: 0/5



" Jennifer är inte som andra tjejer. Hela hennes kropp är en enda stor G-punkt och att kalla det hon lider av för sexuell aptit är en underdrift ? hon är vrålhungrig! Tyvärr blir det inte mycket kvar efter att hon tillfredsställt sin hunger; männen är inte redo för en muterad mansslukerska. Det är först när hon möter Batz som hoppet väcks om att hon har mött sin like: han är söt, blyg ? och har ett monster i byxorna. På riktigt..."


Efter att ha läst den här beskrivningen av handlingen så var jag faktiskt bara tvungen att se filmen, så jag visste redan på förhand att den skulle vara dålig. Men att den skulle vara såhär dålig hade jag ändå inte riktigt trott. Bad Biology kan bäst beskrivas som en porrkomedi, för det saknas verkligen inte sexscener. Jennifer beskriver sig hela tiden som annorlunda, vilket hon verkligen är- när hon var fem hade hon mens för första gången, och hon kan på knappt två timmar bli gravid och föda barn- fast det är "monsterbarn", som hon lämnar ifrån sig överallt, antingen i badkar eller soptunnor! Hon beskriver sin karaktär perfekt med följande ord: "Jag är som en knarkare som behöver kuk på samma sätt som knarkare behöver en fix". 

Killen, Batz, har en "monsterkuk" som han lyckades få fram genom att överdosera sig själv med tillväxthormoner och dylikt- men inte nog med att hans mandom är ett monster, det har dessutom ett eget medvetande. Kort och gott så "lever" hans kuk. 


Det blir helt enkelt bara för mycket och jag tror inte att det är någon som kan tycka om den här filmen, om man nu inte har en väldigt udda smak. 


Några "höjdpunkter":


* Monsterkuken "lämnar" sin ägare och ger sig ut på egen hand för att uppsöka och  ha sex med kvinnor. När den anländer till kvinnornas hem händer två saker; kuken bryter sig antingen igenom golvet eller väggarna. Och kvinnorna som får påhälsning är allesammans- av någon underlig anledning-naturligtvis nakna.


* Jennifer håller i en fotografering där de kvinnliga deltagarna har "vaginamaskar" framför sina ansikten. Jag vet inte riktigt anledning, det får man aldrig förklarat, men det såg lite äckligt ut faktiskt- samtidigt som det faktiskt skulle kunna säga något om tiden vi lever i.


* Och sist, men absolut inte sist, så föds ett "monsterkukbarn" i slutet av filmen :P


Jag hade bara en anledning till att se klart filmen- att se vad som skulle hända när Batz och Jennifer slutligen träffades, men jag hade inte väntat mig att få se en liten monsterkuk-junior födas! Det fanns en anledning till också, jag ville se hur en verkligt dålig film är gjord och vad som skiljer sådan här smörja mot riktigt bra filmer. Och det syns ganska tydligt att den här filmen inte riktar sig till någon speciell, råkar du tycka att omslaget ser intressant ut, och tycker du att filmens handling låter som en okej b-film att titta på en tråkig höstkväll, så är man fast. Man ska inte låta sig bli lurad. Jag begriper inte hur det kommer sig att filmen kallas för skräck-fantasy, men det är antagligen för att lura någon stackare till att se den här skiten!


Kort och gott, undvik det här helt och hållet. 




  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av roboguy - 27 augusti 2015 11:56


  Ifjol var man en frekvent besökare i Badhusparken men i år har det inte blivit av att vara däe alls av någon anledning.  Jag vet inte varför. Det kan förstås ha varit på grund av vädret men det är inte hela sanningen. Helt enkelt har man inte ta...

Av roboguy - 25 mars 2014 21:57


Jobbet gick bra även om jag börjar bli lite trött på att enbart vara på ställen som jag redan varit på, bland annat ifjol. Jag skulle vilja prova på och städa på något av de nya ställena som de har införskaffat sedan jag var där sist.    Nåja, de...

Av roboguy - 18 mars 2014 22:07

Har precis avslutat en reprisering av arbetsmomenten och det visade sig ha tillförts några nya element sedan man var här och jobbade förra sommaren, men det är väl inget som ska gå ganska snabbt att lära sig får man hoppas. Inlärningen är precis avsl...

Av roboguy - 17 februari 2014 22:05


Ja, den frågan är berättigad: Vad fan ska man gå omkring och vara glad för på en sketen måndag? Det finns inga anledningar till att man ska gå omkring och vara glad och se ut som att man precis har lurat av Joakim von Ankas hela förmågenhet och sitte...

Av roboguy - 13 januari 2014 22:03


Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel men det börjar påminna starkt om när man gick på universitetet- inget självförtroende, man sitter knäpptyst vid fikabordet och skrattar och smilar på kommando snarare än att man tycker att något är särskilt ro...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards