Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Vässa sågarna- Uwe Boll och Dolphan gör en film ihop!!

Av roboguy - 4 december 2010 18:26

Dolph Lundgren:


" – Jag spelar en medelålders krigsveteran som dras in i någon slags medeltida maktkamp och som liksom får absolution för alla sina plågor i tjänsten. Det är en roll som jag bara kände för att spela. Det är kul att få använda mina skådespelarkunskaper då och då. Jag måste ju komma i form för ”The expendables 2”.


Oh det låter lovande. Men det blir än bättre när Uwe Boll berättar för Aftonbladet:

"

Boll hade mer att säga om handlingen:

– Det utspelar sig till en början i nutid, i en stor stad, och vi har Dolph Lundgren som polis eller kampsportsinstruktör. En natt blir han anfallen av ninjor i sitt hus och sugs tillsammans med dem in i ett tidshål och förs tillbaka i tiden.

– Resten av handlingen utspelar sig femtio år efter historien i den första filmen, kungariket Ehb är förstört och alla är döda. Jason Statham och alla som var med i den första filmen är alla utplånade.

– Då får man veta att Lundgren är Jason Stathams son och att han skickades till framtiden, där han växte upp på ett barnhem, eftersom hans föräldrar kände på sig att de alla skulle dö. Så han är liksom den siste överlevande i kungafamiljen och den som ska ordna upp saker och ting."


Jag ser faktiskt fram emot "In the name of the king 2", kanske inte för att jag förväntar mig någon bra film utan mest för att verkligen få se huruvida Boll lyckas göra en ännu sämre film än originalet. Första filmen såg jag enbart för att min favorit från Crank-filmerna, Jason Statham, var med men själva filmen var riktigt dålig. Jag förstår inte riktigt hur Uwe Boll ens kan få göra en uppföljare, men som sagt- den kan bli underhållande, på ett väldigt dåligt sätt. 


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article8223850.ab




  


 
 
Woaska

Woaska

4 december 2010 20:28

Inte hört mycket alls om Uwe Boll, förutom att han gör skitdåliga filmer. Men jag gillade Stoic. :)

http://quarflam.blogg.se

roboguy

5 december 2010 17:51

Ja, och det är nog det enda man behöver känna till om Uwe Boll- att han gör skitdåliga filmer;P

Stoic kan jag inte säga något om men Uwes övriga filmproduktion kan du strunta i med gott samvete haha!

 
Woaska

Woaska

6 december 2010 00:00

Ska ge killen en chans i alla fall. Stoic gillade jag rätt så mycket. Någon mer film ska det bli i alla fall. :)

Kanske är det också en skitfilm bara att det är jag som har svårt att se det, men då lider jag i alla fall inte. =)

http://quarflam.blogg.se

roboguy

6 december 2010 00:06

Okej gör det, men säg inte att du inte blivit varnad;) Eller så vet du kanske inte vad som gör en film dålig?! Men kom inte och säg att hans filmer är bra sen, för det anses tydligen "coolt" att tycka om Uwe Boll, bara för att man då ska vara såååå "annorlunda".

Haha nej det har du sannerligen rätt i;)

 
Woaska

Woaska

6 december 2010 00:59

Beror ju på alltså. En film kan ju vara dålig pga. exempelvis manuset, men om jag inte störs av det kassa manuset, varför då säga att filmens manus är dåligt? Dessutom kan ju en film vara dålig, men med tanke på budgeten kan filmen vara bra. Eller?

Haha, nej, jag gillar inte alls folk som är så. Även om jag själv är lite så ibland. =(

http://quarflam.blogg.se

roboguy

6 december 2010 14:39

Det där låter lite underligt, och jag är inte säker på att jag riktigt förstår haha;P Men ja, om en film har liten budget så kan filmen ändå vara bra på grund av det, de har gjort sitt bästa och så och åstadkommit något bra utan att ha en stor pengasäck. Men om manuset är dåligt så tycker inte jag att det finns något som kan rädda filmen i sådant fall, manuset är ju väldigt viktigt. Men om du inte stör dig på manuset så är det ju bra och då kan du ju inte säga att filmen var dålig;O Ungefär haha;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av roboguy - 27 augusti 2015 11:56


  Ifjol var man en frekvent besökare i Badhusparken men i år har det inte blivit av att vara däe alls av någon anledning.  Jag vet inte varför. Det kan förstås ha varit på grund av vädret men det är inte hela sanningen. Helt enkelt har man inte ta...

Av roboguy - 25 mars 2014 21:57


Jobbet gick bra även om jag börjar bli lite trött på att enbart vara på ställen som jag redan varit på, bland annat ifjol. Jag skulle vilja prova på och städa på något av de nya ställena som de har införskaffat sedan jag var där sist.    Nåja, de...

Av roboguy - 18 mars 2014 22:07

Har precis avslutat en reprisering av arbetsmomenten och det visade sig ha tillförts några nya element sedan man var här och jobbade förra sommaren, men det är väl inget som ska gå ganska snabbt att lära sig får man hoppas. Inlärningen är precis avsl...

Av roboguy - 17 februari 2014 22:05


Ja, den frågan är berättigad: Vad fan ska man gå omkring och vara glad för på en sketen måndag? Det finns inga anledningar till att man ska gå omkring och vara glad och se ut som att man precis har lurat av Joakim von Ankas hela förmågenhet och sitte...

Av roboguy - 13 januari 2014 22:03


Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel men det börjar påminna starkt om när man gick på universitetet- inget självförtroende, man sitter knäpptyst vid fikabordet och skrattar och smilar på kommando snarare än att man tycker att något är särskilt ro...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards