Alla inlägg den 23 februari 2011

G

Av roboguy - 23 februari 2011 22:03

Varför ska man krångla till filmtitlar i onödan?! Ett enkelt G räcker långt;P Förmodligen står väl G:et för något också, men det är ännu okänt vad filmen i det stora hela kommer att handla om- men det är inte så viktigt. Det som är viktigt däremot är att Louis Leterrier har skrivit på för att ta hand om den här filmen, och det betyder förmodligen att det kommer att handla om nonstop-action i riktig Transporter-stil, och förhoppningsvis lyckas Leterrier bättre med G än vad han gjorde med Clash of the titans ( men jag tillhör den lilla skaran av fan till den filmen, för den är inte så fruktansvärt dålig- den förstörs tyvärr alltför mycket av att de tvunget skulle konvertera alltsammans när 3D-boomen exploderade. Om de inte hade gjort det tror jag filmen hade fått ett bättre mottangande). Återstår att se vad G kommer att erbjuda! Men en blandning av Day after Tomorrow och Taken låter en aning vanskligt, så jag hoppas innerligt att han satsar på Taken istället, eftersom det då innebär att det blir en helt okej actionfilm, fylld med en del logiska luckor som biopubliken förhoppningsvis inte tänker på medan det smäller och exploderar i parti och minut;P





http://www.moviezine.se/artikel/6782-clash-of-the-titans-regissor-gor-katastrofffilm






  

Av roboguy - 23 februari 2011 18:16

Jag blev lite scary och trodde att jag skulle få syssla med ungefär samma sak som i går då jag blev ombedd att tvätta ventilationstrummorna i taket.Det tog inte så lång tid egentligen men det är inte heller något jätteroligt arbete direkt. Men sen blev jag lugnare när det blev mer varierande arbetsuppgifter jämfört med vad man fick syssla med under första dagen- jag fick skala lök, se till att matbrickor blev tvättade och pyssla med att lägga ost i små plastburkar samt packa upp smält ost och dra bort förpackningen från burkarna ( jag har ingen aning om varför egentligen, mer än att det skulle vara så). Lite variation är alltid bra så det var roligt att få göra lite annat under en och samma dag, men det är ganska lite folk på Sunes- förmodligen på grund av att temperaturen ligger på ungefär minus tjugo grader för tillfället och det gör nog att många inte ger sig ut på stan i onödan. 

Och det duger inte att sitta still någon längre tid just nu, för då stelnar kroppen och alla de muskler som tidigare aldrig blivit ansträngda säger ifrån på skarpen och man blir lika orörlig och stel som en 90-årig gubbe:P Inte särskilt smickrande för min del, så jag måste börja röra lite mer på mig, omedelbart! 

Imorgon ska jag få göra det som är det roligaste med att jobba på en grill/hamburgerkiosk- nämligen steka hamburgare och tillreda maten! Är lite nervös inför det och man får väl se huruvida man orkar med stressen och det hektiska tempot, men jag tror det kommer att gå bra!




  

P-ost tror jag de kallade det här för, men jag har ingen aning om vad det egentligen är. Men det luktade jävligt gott;)

Skapa flashcards