Alla inlägg den 17 mars 2011

Av roboguy - 17 mars 2011 21:32

Jag vet inte om jag vågar läsa boken som den här filmen bygger på, då författarens förra bok som utspelade sig i Jane Austens berättelse Stolthet och fördom inte var så bra som jag trodde att den skulle vara. Men jag tror fortfarande att filmatiseringen kommer vara bättre än vad boken var, och jag tror/hoppas att även Abraham Lincoln: Vampire Hunter kommer att bli en riktigt nice film. Och hittills låter det ganska lovande- Night watch-regissören tar hand om den här filmen ( så man kan räkna med att det inte kommer att slösas bort med lite action i alla fall) och producent blir ingen annan än Tim Burton! Gött. 






  

Av roboguy - 17 mars 2011 19:45

Det här var en tråkig nyhet- den att Darren Aronofsky hoppar av regisserandet av Wolverine 2!!! Jag kan ju inte direkt påstå att jag har sett alla hans filmer, och jag tycker inte heller om så många av hans andra filmer, men det faktum att han skulle göra en film om en serietidningshjälte verkade ju på förhand jävligt intressant, och det hade garanterat blivit en mycket annorlunda tolkning av Wolverine... Vad det nu blir av filmen återstår att se, men pepp-mätaren hos mig sjänk ganska stadigt efter den här nyheten...



http://www.svd.se/kultur/aronofsky-hoppar-av-wolverine-2_6018519.svd#after-ad






  

Skapa flashcards