Alla inlägg den 15 april 2011

Av roboguy - 15 april 2011 20:02

"  Ni måste inse att vår marknad är C, D och E-klass, inte A och B-klasserna av indonesiska filmer." Evil Nurse 2:s producent säger så angående vilken marknad de riktar sig med sin film;P Jag tycker att det var ganska klockrent. Plus att de har med porrstjärnor med inte den minsta glimt av naken hud eller sexscener. På det hela taget tycker jag Robert Aschbergs krönika var smårolig rakti igenom. Men jag undrar huruvida de här två filmerna finns tillgängliga i Sverige? Skulle nästan vara lite småroligt att ha sett dem;P




http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/robertaschberg/article12884958.ab






 

Av roboguy - 15 april 2011 19:47

Det var inte den roligaste fredagen på praktiken i dag, samtidigt som timmarna gick snabbt när man hade något att göra hela tiden! Men jag har börjat att tröttna på att packa upp varor och öppna/klippa upp pommes-kartonger varje måndag och fredag. Jag hatar när saker börjar bli alltför mycket rutin, alltför mycket inrutat... Samtidigt som det är svårt att undvika att göra en och samma arbetsuppgifter vissa dagar. Lite tråkigt att man inte har fått stå något i grillen i dag heller, man hinner börja glömma bort saker och ting när man dessutom inte kommer att stå där något under helgen, så det blir sammantaget tre dagar utan att man får någon träning och det är inte bra.







Resten av eftermiddagen ägnade jag åt bara en enda sak- hacka lök! Och fan vad tid det tog... Jag tror jag började med det vid ett-tiden och var tillslut färdig vid fyra-tiden;P  Löken ska alltså hackas i väldigt, väldigt små och fina bitar och tyvärr gjorde jag ju just så första gågen jag hackade lök på praktiken, så de andra fick se hur fint det blev hackat och de blev väldigt nöjda- så nu ligger ansvaret på att hacka lök på mina axklar. Yeah... Eller så inte. Det tar tid att hacka det smått, och jag är vanligtvis inte så noggrann med att hacka lök så finkornigt som jag gör på praktiken. Attans, ibland straffar det sig att vara alltför duktig;P






Men nu är det fredag, och nu är det äntligen helg! Bara tre arbetsdagar nästa vecka, och sedan är det påskledighet! Något att se fram emot;) 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards