Alla inlägg den 21 april 2011

Av roboguy - 21 april 2011 15:29

Ohja, ännu en Batmanfilm att se fram emot, den enda skillnaden med den här är att den ska vara animerad, vilket inte nödvändigtvis betyder att det måste vara "sämre". Jag älskar att se superhjältars tillblivelse, vad som motiverar dem och vad som formar dem, men det enda gruset i maskineriet är att det här ju faktiskt redan har gjorts, och det inte heller för så länge sedan, med Batman begins. Jag hoppas att de följer den tecknade serien betydligt mer i den animerade filmen jämfört med hur det var med Batman Begins. Men det här ser jag fram emot, och det här hoppas jag ska bli riktigt bra! Inga dåliga röstskådespelare heller, ett plus i kanten! 





http://www.moviezine.se/artikel/7230-skaringdespelarroster-till-tecknad-batman-klara







 

Av roboguy - 21 april 2011 14:44

Jag blir smått galen över att alla operatörer hävdar att de har alltmellan 90-98 procent täckning, och att det minsann ska fungera bra att surfa med just deras mobila bredband oavsett om man befinner sig i stugan eller i stan:P Detta stämmer för det mesta aldrig, och även om man har uppkoppling går det lika långsamt som att SJ-tågen ska komma i tid! 


Och de allra flesta påstår sig ha fri surf, men det här ska man ta med en stor nypa salt. Jag litar betydligt mer på de operatörer som faktisk skriver ut vilken takgräns de faktiskt har. 


Och det är bara net1 som, när man provade söka på sitt postnummer, visar sig ha 100 procent täckning där jag bor. Vilket låter väldigt lovande, men frågan är bara hur bra det egentligen stämmer överens med verkligheten?


Kort och gott, är ganska trött på mobilt bredband och att operatörerna lovar guld och gröna skogar men håller väldigt litet av vad som utlovas. Mest på täcknings-fronten. 





 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards