Alla inlägg den 27 april 2011

Av roboguy - 27 april 2011 21:44

Väldigt mycket trailers i dag;D Här har vi ännu en- Immortals, som mest påminner om 300 möter svulstiga specialeffekter kontra lite grekisk mytologi, och det ser ut att blii 3D också? Pepp-mätaren rörde sig inte uppåt till mer än 2.5 på en tiogradig skala för min del, men jag kan ha fel... Men jag tror inte att Immortals blir min favoritfilm under 2011!





http://www.youtube.com/watch?v=WRvNxQnIjZk





 

Av roboguy - 27 april 2011 18:55

Ser inte lika omedelbart rolig ut som regissörens förra film, Zombieland, men jag hoppas och tror ändå att det här kan bli en skön rulle. Mest på grund av det är Zombieland-regissören som håller i taktpinnen, men också för att Jesse Eisenberg har huvudrollen. Det enda minustecknet är att den ser ut att vara lite för larvig för min smak, men hoppas att trailern ändå inte visade filmens absolut bästa bitar, för i så fall finns inte mycket kvar att längta efter.




http://www.youtube.com/watch?v=UlmMlGvHWIQ







 

Av roboguy - 27 april 2011 18:27

Det här var ju riktigt roligt;D Måste kolla in det avsnittet, och förstås säsongen. Undrar vilka kändisar de kommer att ge sig på den här gången!




http://www.youtube.com/watch?v=WkLJbfL16RU&feature=player_embedded








 

Av roboguy - 27 april 2011 18:05

Ja, mycket ska man höra innan öronen trillar av tillslut. Tror inte alls på det här, men vem vet- kanske Jack Osbourne har en riktig talang som regissör? Nja, jag vet inte om jag ens tror det... Får väl avvakta tills man vet mer och har sett en trailer, men det här är nog ingen film jag kommer att vänta otåligt på direkt;P





http://www.moviezine.se/artikel/7265-jack-osbourne-regidebuterar-med-skrackfilm







 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards