Alla inlägg den 2 maj 2011

Av roboguy - 2 maj 2011 19:06

Tänkte inleda veckan med att göra något nytt och inte bara trampa på i samma gamla spår hela tiden;P Visserligen köpte jag tre general portionssnus också, bara för att vara på den säkra sidan- men sedan provade jag Skruf. Har inte riktigt fallit till föga för det snuset, jag trodde att det skulle vara betydligt mer smak och dessutom så står det på dosan " stark portion" så jag trodde Skruf skulle vara betydligt starkare och godare än general portion, men så var tyvärr icke fallet. Jag tyckte inte Skruf smakade speciellt mycket och inte heller var det så start, eller så är det bara jag som är så van vid snus numera att jag inte känner något alls oavsett vilket snus jag provar på...













Provade Thunder ihelgen och den föll jag mer för, den var faktiskt inte alls dum... Men jag lyckades inte hitta den någonstans ( visserligen letade jag inte i speciellt många butiker, men det är ju en annan sak)...





   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards