Alla inlägg den 10 maj 2011

Av roboguy - 10 maj 2011 23:08

Veckans smaktest- grovsnus portion;) På dosan står det "kraftig tobakssmak" men det har jag inte kunnat avgöra om det stämmer eller inte på grund av att jag fortfarande är förkyld, och inte känner av smaker på samma sätt som när man inte är snorig och förkyld! Men av det jag ändå känner av måste jag säga att grovsnus portion smakar riktigt bra, och att den är lite bättre än general portion! Jag tror jag måste fortsätta prova på den här, för den här tycker jag verkligen om. Förra veckans test, Skruf, var ingen höjdare men den här verkar lovande. 










 

Av roboguy - 10 maj 2011 22:07

Family Guy fortsätter att vara riktigt bra, även om den nionde säsongen kanske inte riktigt är den bästa trots allt... Det är synd att den tjugoandra säsongen av Simpsons inte alls är en tusendel så bra som serien var tidigare. Allt Homer gör är numera bara tråkigt, och det är mer eller mindre Marge som har tagit över alldeles för mycket. De klassiska Homer-moments lyser med sin frånvaro i de allra nyaste avsnitten, och mycket lite, för att inte säga ingenting, är särskilt roligt längre. Tyvärr. Överväger faktiskt att helt sluta se på Simpsons i fortsättningen.

Tack och lov att Family Guy finns, och fortsätter leverera!



http://www.youtube.com/watch?v=MJV2Am79R74






 

Av roboguy - 10 maj 2011 19:05

Jag var lite orolig för att de skulle visa alldeles för många av de "olyckor" som gör att den här filmserien är lite underhållande, men inte så mycket avslöjades tack och lov. Även om bron som kollapsar-scenen verkar vara lite väl tilltagen och rejäl så ser det ändå ganska lovande ut, även om jag tycker att det hade räckt gott och väl med de fyra filmer som redan har kommit. Men- varför ligger tjejen som genomgår ögonoperationen med en söt liten nallebjörn i famnen? Så äckligt gulli-gulligt...

Men efter denna femte film så räcker det väl ändå?! Det som gjorde den här serien lite annorlunda och rolig jämfört med andra skräckfilmer har liksom trampats ett varv för mycket redan i den förra filmen, så det måste till lite nytänkande om man nu ska fortsätta med det här. Eller nöjer sig publiken med ungefär samma saker om och om igen?;P





http://www.youtube.com/watch?v=y8Zjdof-jWg





 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards