Alla inlägg den 23 maj 2011

Av roboguy - 23 maj 2011 00:26

Ja, sommaren har vi framför oss och ska naturligtvis passa på och njuta av den men sedan när löven börjar gulna och det blir höst så har vi en hel del gott och blandat att se framemot. De här serierna ser jag fram emot speciellt mycket...



Terra Nova!

" Året är 2149 och mänskligheten hotas att utrotas. Genom en port förflyttas en grupp personer 85 miljoner år tillbaka i tiden, till Terra Nova. Oturligt nog råkar de bosätta sig i närheten av några köttätande dinosaurier, och kampen för överlevnad börjar om." Jag tror den här kan bli riktigt jäkla bra och har stora förhoppningar på den här serien.


 




Charlie´s Angels


Efter de katastrofalt usla långfilmerna så kan ju tv-serien bara bli ett steg i rätt riktning, eller? Blir lite misstänksam när Drew Barrymore är producent till den här serien, men vad tusan- det KAN ju faktiskt bli...bra.







Alcatraz


J.J Abrams nya mystiska serie! Den här har jag skrivit om tidigare och lagt upp en trailer, så den här peppar man inför. Hoppas dock det blir bra förstås;P




The Playboy club


Kan bli lite av vad som helst, och jag vet inte riktigt om jag verkligen ser fram emot den, men förhoppningsvis kan det bli ganska bra. Skit samma egentligen, Playboy club kanske kan ge en liten inblick i Playboy-imperiuments skapande och hur det blev såpass stort som det blev?












http://www.metro.se/noje/hostens-hetaste-tv-serier/EVHket!mfWp70MHaj9LQ/?img=1&scr=200




   

Av roboguy - 23 maj 2011 00:04

Jag vet inte riktigt vad jag tror om den här filmen, men jag tycker att den ser ut att kunna bli ganska underhållande. Och filmens tagline är häftig- Heavy Metal goes Medieval. Och beskrivningen av Ironclad låter inte så dumt heller:


" A Medieval 'Magnificent Seven', that combines the visceral, stylized action of '300' with the impassioned heroism and romance of 'Braveheart.' IRONCLAD is an ultra-violent action thriller that tells the true story of a motley crew of tough, battle hardened warriors, who withstood several brutal and bloody months under siege, in a desperate bid to defend their country's freedom."


Tror inte att Braveheart har så mycket att göra med den här filmen, men att den har lånat stildrag från 300 märks ganska tydligt i trailern! Däremot gillade jag att Ironclad är en ultravåldsam action;P Hoppas de håller vad de lovar, och hoppas att den här filmen är riktigt underhållande! Men det återstår att se...




http://www.youtube.com/watch?v=_-YlZ1_XC9Q








 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards