Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Grattis Ingemar Stenmark

Av roboguy - 29 maj 2011 23:18

På Aftonbladets omröstning anser 99,1 procent av de som har svarat att Stenis är en värdig vinnare! Helt klart- wohoo! Jag sa det dessutom för några veckor sedan, även om jag tvivlade i det sista avsnittet;P Men det var ju egentligen aldrig någon stenhård fight, den sista duellen kändes väldigt avgjord tidigt. Men det var snyggt hur SVT lade in klipp från Stenis storhetstid medan Ingemar tog sig i mål- "Han vinner igen", som kommentatorern sa! Härligt!

Och tack vare en kommentar fick jag reda på vad den där låten som spelas i klippet kommer ifrån- jag kände igen det men kunde inte komma på var det kom ifrån! Men det är ju från den underbara filmen The Rock, så klart! 




http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13100549.ab









 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av roboguy - 27 augusti 2015 11:56


  Ifjol var man en frekvent besökare i Badhusparken men i år har det inte blivit av att vara däe alls av någon anledning.  Jag vet inte varför. Det kan förstås ha varit på grund av vädret men det är inte hela sanningen. Helt enkelt har man inte ta...

Av roboguy - 25 mars 2014 21:57


Jobbet gick bra även om jag börjar bli lite trött på att enbart vara på ställen som jag redan varit på, bland annat ifjol. Jag skulle vilja prova på och städa på något av de nya ställena som de har införskaffat sedan jag var där sist.    Nåja, de...

Av roboguy - 18 mars 2014 22:07

Har precis avslutat en reprisering av arbetsmomenten och det visade sig ha tillförts några nya element sedan man var här och jobbade förra sommaren, men det är väl inget som ska gå ganska snabbt att lära sig får man hoppas. Inlärningen är precis avsl...

Av roboguy - 17 februari 2014 22:05


Ja, den frågan är berättigad: Vad fan ska man gå omkring och vara glad för på en sketen måndag? Det finns inga anledningar till att man ska gå omkring och vara glad och se ut som att man precis har lurat av Joakim von Ankas hela förmågenhet och sitte...

Av roboguy - 13 januari 2014 22:03


Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel men det börjar påminna starkt om när man gick på universitetet- inget självförtroende, man sitter knäpptyst vid fikabordet och skrattar och smilar på kommando snarare än att man tycker att något är särskilt ro...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards