Alla inlägg den 12 juni 2011

Av roboguy - 12 juni 2011 23:57

Jag var lite osäker på huruvida jag hade sett Ond aning eller inte, men ju längre jag såg av filmen så förstod jag att jag hade sett den tidigare- och jag förstod också varför jag hade glömt bort den;P


Visserligen börjar den ganska intressant- drömmer Sandra Bullocks karaktär Linda alltsammans, eller vad är det som händer egenligen? I takt med att man börjar förstå sammanhanget så tappar filmen ganska mycket fart, dessutom blir det ganska löjligt och lite för uppenbart- exploderande elledning, död kråka osv. Och jag blir väldigt trött på de två flickorna som hela tiden ska få höra att de är söta som prinsessor och mamma och pappa älskar dem....



Hyfsad film trots allt, även om jag tycker att det händer lite för lite. Peter Stormare har en alldeles för liten biroll ( men han bryter åtminstone inte på ryska här).






 

Av roboguy - 12 juni 2011 01:08

Phu, körde precis klart ett maraton med Simsponsavsnitt som började vid 22.00 och tog slut för fem minuter sedan! Man är lite donaut-headbangad och känner ibland för att brista ut i spontana utrop av typen D´oh, men annars var det härligt att se om lite klassiska avsnitt som man inte har sett på ett tag. Jag såg även några av de nyare avsnitten, men det är enkelt att se att serien har börjat gå alltmer på tomgång och inte alls når upp till samma klasser som de tidigare säsongerna, tyvärr. 

Men Homer Simpsons är och förblir en av de roligaste tecknade karaktärer som någonsin har skapats!








 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards