Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Killer Klowns from Outer Space-uppföljare

Av roboguy - 13 juni 2011 23:51

" En av dom roligare skräckkomedierna från 80-talet var Killer Klowns from Outer Space. Nu är det dags för en uppföljare. Fansajten Freddy in Space har snackat med Grant Cramer, som spelade Mike Tobacco i filmen, som avslöjar att man har pengar och ett manus klart för filmen. Men just nu jobbar man med att fixa ett avtal med en distributör för att kunna dra igång inspelningarna.


Det är Cramer själv som författat manuset och filmtiteln blir The Return of The Killer Klowns from Outer Space in 3-D. Cramer vill inte avslöja så mycket av storyn men den är kopplad till den första filmen och hans karaktär kommer att vara mentor till två nya förmågor som måste rädda världen från de återvändande mördarklownerna. Stephen Chiodo kommer åter att sätta sig på registolen och Cramer kommer att producera tillsammans med de tre bröderna Chiodo. Killer Klowns from Outer Space gavs ut på dvd i Sverige i fjol av Galaxinafilm."


The Return of The Killer Klowns from Outer Space in 3-D--- Ohyes det här måste bara bli en rejäl framgång;) Särskilt när den första filmen var sååå bra! Det var mer eller mindre av en slump som jag hittade originalfilmen, och jag vet inte riktigt varför jag har kvar den fortfarande då jag egentligen inte tyckte att den var speciellt bra. Numera återfinns den på vhs uppe på vinden;P Kanske dags att damma av den och se om den nu när den tydligen ska få en något försenad uppföljare! Kan bli både bra, eller fruktansvärt dåligt. Återstår att se vad det blir av den!









 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av roboguy - 27 augusti 2015 11:56


  Ifjol var man en frekvent besökare i Badhusparken men i år har det inte blivit av att vara däe alls av någon anledning.  Jag vet inte varför. Det kan förstås ha varit på grund av vädret men det är inte hela sanningen. Helt enkelt har man inte ta...

Av roboguy - 25 mars 2014 21:57


Jobbet gick bra även om jag börjar bli lite trött på att enbart vara på ställen som jag redan varit på, bland annat ifjol. Jag skulle vilja prova på och städa på något av de nya ställena som de har införskaffat sedan jag var där sist.    Nåja, de...

Av roboguy - 18 mars 2014 22:07

Har precis avslutat en reprisering av arbetsmomenten och det visade sig ha tillförts några nya element sedan man var här och jobbade förra sommaren, men det är väl inget som ska gå ganska snabbt att lära sig får man hoppas. Inlärningen är precis avsl...

Av roboguy - 17 februari 2014 22:05


Ja, den frågan är berättigad: Vad fan ska man gå omkring och vara glad för på en sketen måndag? Det finns inga anledningar till att man ska gå omkring och vara glad och se ut som att man precis har lurat av Joakim von Ankas hela förmågenhet och sitte...

Av roboguy - 13 januari 2014 22:03


Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel men det börjar påminna starkt om när man gick på universitetet- inget självförtroende, man sitter knäpptyst vid fikabordet och skrattar och smilar på kommando snarare än att man tycker att något är särskilt ro...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards