Alla inlägg den 23 juli 2011

Av roboguy - 23 juli 2011 20:16

Drive Angry, Drive... Ja, snart kan man inte hålla isär alla filmer som tydligen ska ha med Drive i titeln, men det finns en viss skillnad i filmernas handlingar åtminstone, och jag tror att Drive är hundra gånger bättre än vad Drive Angry var, i alla fall om man ska gå efter det man får se i den här finfina red banded-trailern som har kommit ut nu! Jag blir kanske inte överförtjust, men å andra sidan så är det här i alla fall en trailer som inte avslöjar alltför mycket om filmen ( bra, mycket bra, och så ska alla trailers vara) så jag tror att när man ser hela filmen så har den mer att erbjuda... 






http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IbYhofSkT-Y











 

Av roboguy - 23 juli 2011 02:35

HUr fanken kan man vara så produktiv som Steven Soderbergh är?! Bara i år har han ju tre filmer i pipline, och två av dem ser ruskigt intressanta ut. 


Åååååhhhh, vad bra Haywire verkar vara! En kvinna, som är nationens största vapen, förråds, och blir jagad! Mums, vet inte varför jag älskar filmer som handlar om superduktiga yrkesmördare... 


Och rollistan då.... Fassbender ( ingen favorit hos mig men jag vet en som tycker om honom;P), Antonio Banderas, Bill Paxton, Ewan McGregor, Michael Douglas... Jag säger bara ÅH, och tror att den här filmen kommer att vara riktigt, riktigt bra!








http://www.youtube.com/watch?v=OpffbDjWlog












 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards