Alla inlägg den 26 juli 2011

Av roboguy - 26 juli 2011 22:52

Ååååh, provsmakade de här i går och man kan bara sammanfatta det med- underbart! Jäkla gott. Något nytt man har blivit lite småberoende av, men vafan lite beroende av saker måste man få vara för att förgylla tillvaron lite då och då. Och de är verkligen "godfika" som man kan njuta av!












 

Av roboguy - 26 juli 2011 21:45

Även om jag inte är ett stort fan till Morden vid Wolf Creek så tyckte jag ändå om filmen, men jag vet inte om det är bra eller dåligt att det blir en fortsättning på filmen... Antagligen dåligt, för det brukar alltid bli sämre men man vet ju aldrig;P








http://www.moviezine.se/artikel/7884-wolf-creek-faringr-uppfoljare












 

Av roboguy - 26 juli 2011 21:29

Har varit utan Internet sedan lördagkväll, och jag vet inte riktigt vad det var som hände men helt plötsligt försvann 3G-täckningen helt och hållet. Misstänker att det har rört sig om ett lokalt problem eftersom även andra har upplevt problem med täckningen på mobiltelefoner och dylikt, men det är konstigt att ingenting har skrivits om saken i åtminstone någon tidning;P


Hur som helst så verkar det fungera nu, äntligen! Men en komisk grej av det hela blev att när jag ringde Tele2, för att försöka utröna om de kunde göra något åt problemet, så påstod de att jag inte skulle ha någon täckning för 3G här enligt deras täckningskarta. Konstigt nog- på täckningskartan på deras hemsida har jag väldigt bra täckning, och jag vet ju vad jag själv har för täckning- nämligen Turbo 3G till och med, så jag blev ganska förvånad när Tele2-killen lät så förvånad över att jag påstod mig ha 3G-täckning.... 







 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards