Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av roboguy - 16 augusti 2011 02:30

Uppdaterad version av Shakespears tragedi Coriolanus blir första som regissör för Ralph Fiennes, och han har dessutom förlagt handlingen i en alternativ nutid istället för i Rom och enligt trailern så verkar det bli en jäkla nice film! Saken blir inte sämre av att Gerard Butler är med i den... Uppdatera er om Shakespears tragedi på Wikipedia så man känner till handlingen lite mer och så kan man börja vänta på den här filmen!




http://www.youtube.com/watch?v=e4WoXmXfBJQ&feature=player_embedded









 

Av roboguy - 16 augusti 2011 01:30

Lite smålustig historia det här, ändå! Hade inte den förhoppningsfulla talangen bara kunnat printa ut manuset och lämna pappersversionen på talangagenturen?! Det känns ju som en smula onödigt att lämna datorn där, dessutom i en portfölj som lätt kunde missta för någoting helt annat...





http://www.metro.se/nyheter/manus-sprangt-av-polisen/EVHkho!h2L9UCZwAk3Y/








 

Av roboguy - 16 augusti 2011 01:00

Jag börjar allvarligt tröttna rejält på Game of thrones, jag inser att jag är inget stort fan av fantasy men för böveln- ska det börja hända något eller ska de fortsätta snacka om lords, adel, basterds, vem som knullar vem och vem som är far/son/fru/oäkting i all evinnerlig jävla tid?! Det händer fan inte mycket i serien, utan det pratas, pratas, pratas... Vem är släkt med vem, vem är oäkting, vem är den och vem är den andre...


Näh, fyra avsnitt av den här fullkomligt ointressanta serien får banne mig räcka! Jag orkar inte med ett till avsnitt där de sitter och pratar om ingenting och namn och släkter som jag skiter fullständigt i. 





 




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards