Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av roboguy - 31 augusti 2011 23:16

Är lite orolig och nervös inför imorgon, och man har varit orolig hela jävla onsdagen.


Men förhoppningsvis kommer allt att gå bra.








 

Av roboguy - 31 augusti 2011 22:45

Den här lilla skräckisen ser minst sagt lovande ut även om det känns som att den följer standardformulär 1A till punkt och pricka. Tror ändå den blir ganska sevärd och verkar vara en sådan film som faller mig i smaken direkt. Åjo, Munger Road ska jag ta mig en titt på.




http://www.youtube.com/watch?v=GBlJZFfL4Ak








 

Av roboguy - 31 augusti 2011 22:04

Om jag har förstått det rätt så bygger den här filmen på en eller flera populära ungdomsböcker?! Trailern säger inte direkt så mycket men det som imponerar mest är ensemblen- Woody Harrelson, Donald Sutherland- för att nämna två av de intressantaste namnen. Jag vet däremot inte riktigt om jag kommer se den här, men den kanske blir riktigt bra?




http://www.youtube.com/watch?v=6oyYAbZeu7c&feature=related








 

Av roboguy - 31 augusti 2011 19:00

Tim Burke verkar vara något på spåret, och efter att ha läst artikeln http://www.moviezine.se/artikel/8138-han-satter-ny-twist-paring-skrackgenren så vill jag se hans tidigare filmer men jag ser mest fram emot L.A Slasher, vilken om man ska gå efter filmens namn kan bli riktigt bra.


Men Burke har rätt i att hur skrämd är man om skådisen blir jagad av den person som han/hon nyss satt och drack kaffe med? För att inte tala om de är jagade av något CGI-monster. Nej, äkta skräck vore jävligt nice att se faktiskt, så den här mannen och hans filmer får man hålla koll på framöver.











 

Av roboguy - 31 augusti 2011 14:30

En enligt mig hetaste serier att se fram emot under hösten/vintern är American Horror Story, kanske inte så underligt direkt men i alla fall. Frågan är bara vad serien egentligen handlar om, och om det egentligen blir så speciellt mycket av horror-biten... Men i den nua Promo-trailern för serien så ser det minst sagt ganska udda, konstigt och intressant ut så ja, den här serien kommer jag definitivt att hålla ett öga på och hålla tummarna för att den faller mig i smaken.





http://www.aoltv.com/2011/08/27/fx-american-horror-story-creators-promo/









 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards