Alla inlägg den 15 september 2011

Av roboguy - 15 september 2011 14:00

Jag förstår inte riktigt varför Skavlan har gått och blivit så populär, då jag tycker att den påminner om många andra pratshower och det finns liksom ingenting som gör den riktigt unik eller att det finns något med i det här programmet som inte har funnits i mång andra liknande program. Eller så är det helt enkelt så att det är Skavlan himself som går hem i stugorna?! Men det blir nog att se något avsnitt av showen den här gången också antar jag, beroende på vilka gäster som kommer att medverka och om det är någon som man tycker är intressant. Men riktigt hur Skavlan har kunnat bli en sådan succé begriper jag inte... 





http://svt.se/2.102111/start








 

Av roboguy - 15 september 2011 06:28

Ursch, jag som inbillade mig att man skulle lyckas sova hyfsat bra inatt på grund av att man var trött igårkväll och så hade man lite ont i skallen men inte ens den kombinationen gjorde att det blev särskilt mycket sömn och det känns mest som att man har sovit ganska ytligt. Men underligt nog så är man inte hur trött som helst utan snarare mer taggad, även om man inte riktigt har kommit igång ännu! Får se vad det blir av med dagen, men jag tror jag slipper vara speciellt trött i alla fall men sover nog desto bättre inatt ändå.





 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards