Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av roboguy - 18 oktober 2011 19:49

Har läst att turnen som Britney Spears håller på med för tillfället mottas med ljummen kritik så det är väl första tecknet, och sedan detta- att hennes nya video måste "säljas in" med "Britney kastar av sig kläderna". Genom hela karriären har hon ju varit mer eller mindre halvklädd ( motsatsen till hur man i normala fall är klädd således, helklädd) men här åker alla kläderna av eftersom varken videon eller låten har så särskilt mycket att komma med. Tyvärr!







http://tv.expressen.se/noje/musikvideos/1.2595195/britney-kastar-kladerna-i-ny-video









 

Av roboguy - 18 oktober 2011 13:11

Jaha nu ska vi se, den nya Bondbruden som är på gång nu inför den kommande Bondfilmen är den som tydligen ska vara ond men förmodligen ändå lockas på något sätt av Bond, eventuellt slåss mot agenten. Egentligen spelar det ingen roll om det blir Wei Tang eller någon annan för min del, men artikeln påminde mig mest om att jag vill se Lust, Caution- kanske den enda film av Ang Lee som verkligen har gjort mig nyfiken! Men hur det än blir med medverkan i en Bondfilm för Tang, så hoppas jag att den här kvinnliga rollfiguren blir bra och att den gärna får utmärka sig på något sätt för det har varit ont med sådant i de flesta Bondfilmer i flera år nu! Så, ja en häftig, minnesvärd kvinnlig Bondskurk, tack...





http://www.moviezine.se/artikel/8552-lust-caution-stjarna-blir-bond-brud









 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards