Alla inlägg den 14 januari 2012

Av roboguy - 14 januari 2012 17:54

Oh, jag tycker om Takidas ledmotiv till den nya Hamilton-filmen men därmot är jag mindre säker på vad jag kommer att tycka om själva filmen;P Men den här låten var faktiskt bra, den tilltalar mig direkt såsom en bra låt måste göra för att fånga mitt intresse...




http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article14210141.ab







 

Av roboguy - 14 januari 2012 01:49

Ja, vad ska man egentligen säga som är positivt med den här filmen? Inte mycket för allt är riktigt dåligt- skådespeleri, specialeffekter, handling, spänning, trovärdighet osv osv osv. Å andra sidan så kan man ju ge regissören lite credd för att han försökte återuppväcka dinosaurierna, så man har något att "njuta" av tills Spielberg får fingret ur rumpan och gör en fjärde Jurassic Park-film, men jag hade hellre fortsatt att vänta på den än se den här skiten. Men jag antar att man får skylla på det faktum att man har tyckt om dinosaurier en gång i tiden, och att man blev lite nyfiken när man såg omslaget till 100 milion BC.






LÄS INTE MER OM DU INTE SETT FILMEN.









Gäller att se lite seriös ut, åtminstone...



Skådisarna är så usla att de inte ens ser förvånade ut när de får se den första dinosaurien. Men å andra sidan, det är ju soldater och soldater har ju sett det mesta så varför ska de bli fascinerade av att återigen se utdöda jättedjur? De som får se livs levande dinosaurier i Jurrasic Park är riktiga pussies, eftersom de blir så hänförda, fascinerade och glada över att få se livs levande odjur. Vafan, nej det är bara en dinosaurie som varit utdöd i flera miljoner år, what is the big deal with that;P


Playing hide and seek.


Is it Star Trek??! Noooo...



Ja, jag har ingenting mer att säga om den här filmen. Jag trodde att den åtminstone skulle visa sig vara hyggligt underhållande men precis allt håller en gräsligt låg b-filmsnivå och jag vet inte vem som skulle bli glad över att se det här eländet då inte ens jag fann något som var något att ha. Så, vi låter den här vila ifred och så gör jag mitt bästa för att försöka glömma bort den helt och hållet...




Omslaget till filmen var åtminstone tufft!


   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards