Alla inlägg den 20 januari 2012

Av roboguy - 20 januari 2012 23:15

Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker eller förväntar mig av den här filmen, men helt klart verkar i alla fall vara att den ska betraktas mer som komedi/skruvad än som ren och skär skräck. Och sådant har ju fungerat förr med stor framgång, så ingenting ont om det, men ja det här tycker inte jag verkar alltför lovande hittills. Men Gingerclown kanske visar sig vara en liten suprise så småningom?;P


Handlingen kretsar kring high school studenten Sam som vågar sig in på ett övergivet, hemsökt nöjesfält för att vinna sitt livs kärlek. Men i nöjesfältets skuggor gömmer sig fasansfulla monster med en förkärlek för plåga och tortyr."




http://www.youtube.com/watch?v=pCQVcckG4-M&feature=player_embedded










 

Av roboguy - 20 januari 2012 20:50

"Ligga i magen i nio månader? Pss kineserna springer ju om oss redan från start"...


Haha ja jag har hittat Jobbtjuven på svtplay med Per Andersson som "fuljobbar" och det finns ett antal guldkorn här faktiskt, bland annat i avsnittet då han startar eget och när han provar på och jobba som hantverkare. Liten humor men som i alla fall är småroligt att titta på ibland.





http://svt.se/2.167718/











 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards