Alla inlägg den 15 februari 2012

Av roboguy - 15 februari 2012 21:48

Hahaha jag tycker det här var klockrent. Man har tydligen tagit åt sig av kritken och att en del har uppfattat Fabian som skrikig och jobbig, och jag hoppas att alla tar den här "ursäkten" med en klackspark! Jag har inte blivit så irriterad över de reklamfilmer som har vevats i TV, men å andra sidan tycker jag inte att de har varit speciellt bra. Men den här "förlåt mig"-filmen är riktigt bra faktiskt;D



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZrrwN0jxgVo










 

Av roboguy - 15 februari 2012 19:28

Jag har lite svårt att få någon bild av vad det här spelet egentligen handlar om, men det ser onekligen väldigt konstigt ut samtidigt som jag blir lite småsugen på att spela det av någon anledning... Av vad jag har förstått så går handlingen ut på att huvudpersonens döda hustru återuppstår i en ny, fräsch, het version och att spelet dessutom handlar om ångest och om seperationer, men vad man som spelare ska göra för att klara spelet har jag inte luskat ut ännu. Men det är inte var dag som man läser benämningen erotisk thriller om ett spel? Där ser man vad man går miste om när man är så ointresserad av spelvärlden;P 





http://blogg.aftonbladet.se/speltuben/2012/02/ar-du-redo-for-catherine










 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards