Alla inlägg den 10 maj 2012

Av roboguy - 10 maj 2012 15:42

Jösses vilken sann rebell jag är då, som inte är en bland dessa en miljarder som har laddat ned och spelar Angry Birds... Jag ser ingen större meningen med det. Och jag har ingen smartphone heller, så även om jag hade velat spela det så kan jag inte göra det just nu!

Dock så undrar jag lite- visst är hockey-vm-fågeln inpirerad av detta så (tydligen) populära spel? 




http://www.expressen.se/nyheter/over-en-miljard-har-valt-angry-birds/










 

Av roboguy - 10 maj 2012 14:12

Det går ju nästan inte att säga annat än att trailern till Gangster Squad är sjuhelsike snygg, bra gjord och gör en nyfiken på filmen. Jag trodde inte att den skulle göra mig intresserad faktiskt, så för en gångs skull har en trailer gjort vad den ska göra- att locka folk att se filmen! Sedan är jag inte helt övertygad om att jag kommer att tycka om filmen när jag ser den ändå, men förutsättningarna att den ska vara värd att ses finns där i alla fall. Emma Stone ser jag som en positiv extra krydda;P De unga gossarna med  Ryan Gosling i spetsen övertygar inte mig mer än att de är med för att de ser skapliga ut i hatt och kostym ( gangstermode när den är som bäst) utan Sean Penn och Nick Nolte är förmodligen dem som jag kommer att uppskatta mest i det här. Och miss Stone, icke att förglömma! 



http://www.youtube.com/watch?v=YGK0ysEPHxI








   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards