Alla inlägg den 22 maj 2012

Av roboguy - 22 maj 2012 03:00

"It is something onboard".... Ohhhh vad kan det vara, vad kan det vara? Något otrevligt, att döma av den här ganska fräcka trailern i alla fall;) I and like it, fast jag förmodar att jag ändå kommer att slakta filmen efter det jag har sett den. Men tills dess, så får man hålla ett öga på den här!




http://www.youtube.com/watch?v=QPg7mDec0BQ













 

Av roboguy - 22 maj 2012 01:23

Åh herregud, åh herregud... Att 50 Cent återfinns i sådan här smörja är man inte så förvånad över direkt, men hur tusan har man lurat med Bruce Willis? Jag menar, bara hans namn på affischen ( som man utnyttjar lite för mycket med tanke på att han faktiskt inte är med så mycket) borde ju sälja in filmen hos betydligt fler än vad som egentligen är möjligt men tyvärr blir man bara lurad. Det här är knappt godkänt som bakis-film, tyvärr.





LÄS INTE MER OM DU INTE SETT FILMEN.






50 Cent gör inte dirket dåligt ifrån sig i huvudrollen, men jag föreslår att han inte ska sluta upp med musiken helt och hållet eftersom han tydligen är mer framgångsrik inom det området. Det jag stör mig mest på är att filmen bara förutsätter att vi ska känna direkt för de tre bröderna, som tydligen har hängt ihop sedan de var barn och som verkar lita obehindrat på varandra- men naturligtvis kommer den här tilliten på skam ganska direkt. Men man tror inte alls på de här karaktärerna, man blir inte direkt gripen av storyn och då är det ganska tjatigt att se hur 50 Cent ska ta hämnd på att hans broder blivit mördad... Kom igen, varför i hela friden ska man bry sig?


   



Bruce Willis har inte mycket att göra mer än att knipa ihop ögonen och se lite lagom badass ut i vissa scener. Apropå det här med att filmer har blivit mer våldsamma numera så kan man ju ha synpunkter om en scen här där en rysk gangster hänger upp och ned och blir dränkt i ett akvarium, medan Willis och en kompanjon bara står och snackar om en match föregående kväll... Jag har ju inget emot den här typen av humor, men för tjugo år sedan hade bara den scenen antingen fått tas bort helt och hållet eller så hade åldersgränsen höjts kraftigt. Tiderna förändras, onekligen.


Setup är oengagerande, ospännande och bara tråkig. Filmen kommer förmodligen att glömmas bort snabbt och bara återfinnas i rea-hyllor...




   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards