Alla inlägg den 21 juli 2012

Av roboguy - 21 juli 2012 02:42

Nja jag vet inte riktigt vad det beror på men den här filmen berörde mig inte alls och jag blev inte ett dugg engagerad i historien. Jag tyckte mest att det var ganska rörigt och omständligt alltsammans, men det kan å andra sidan ha att göra med att jag inte brydde mig om hur det skulle gå för någon av huvudpersonerna. 




LÄS INTE MER OM DU INTE SETT FILMEN.





Mel Gibson gör vad han ska, men jag tycker nog att han har varit mer underhållande i andra filmer än vad han är i den här. Sure, han har sina moments, men samtidigt tycker jag aldrig att hans karaktär blir speciellt rolig eller intressant och jag tappar intresset ungefär samtidigt som han hamnar i fängelset. Och vilket jäkla fängelse sen... Jag förstår inte alls, varför har fängelset affärer och ungar som springer omkring överallt och fungerar ungefär som en lite skitigare marknad? 



   


Visst, blodet skvätter ibland och i en scen är Gibson riktigt cool ( den där han spränger Stormare åt helsike) men annars tycker inte jag att det finns någon mening med det som händer i filmen. Jag bryr mig inte, jag känner ingenting, och allt blir ointressant och man brydde sig inte det minsta om någonting... Stormare hade dessutom en jäkla trist biroll, men sedan han medverkade i svenska fiaskot Jägarna 2 så verkar han ha taggat ned och spelar inte riktigt lika galet som han gjort tidigare längre, vilket jag tycker är riktigt tråkigt.


Nej, Get the Gringo var helt enkelt inte alls min typ av film. Ett riktigt sömnpiller, faktiskt. 








 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards