Alla inlägg den 29 juli 2012

Av roboguy - 29 juli 2012 23:48

Usch var tog juli vägen egentligen? Det känns som att man knappt hann njuta av att det var mitt i sommaren, men samtidigt så har det inte hellre direkt varit en supersommar vädermässigt sett. I och för sig gör det inte mig mycket då jag ändå inte vistas utomhus speciellt ofta, och det spelar ingen roll huruvida det råkar vara sommar eller vinter;P Men det känns samtidigt hemskt att tänka på att det faktiskt är augusti redan på onsdag till veckan, och man gör sitt bästa för att försöka förtränga det men det är svårt. Men sommaren är ju inte över bara för att det står att det är augusti i almenackan, ty augusti månad kan bli riktigt grym vädermässigt. 


Och nu påbörjar man sista veckan man blivit tilldelad på sommarjobbet. Känns lite både och faktiskt, både lite skönt men samtidigt skulle jag mer än gärna fortsätta i några veckor till. Så jag hoppas verkligen på att det blir förlängning, och att det blir ytterligare en månad som man får hålla på. Det hade varit nice. Mycket nice... 






 

Av roboguy - 29 juli 2012 23:00

Tycker det var "same old shit as usual" som handlarna på Piteås gator sålde under årets Pite dansar och ler och det räckte med att snabbt promenera omkring lite så hade man koll på utbudet och det var ungefär precis det som alltid brukar finnas till försäljning när festivalen drar igång. Lite tråkigt, tycker jag. Någon borde se till att utnyttja potentialen och sälja något som är nytt, för det kommer att dra till sig köpare direkt. 


   

Smycken och halsband fanns till försäljning förstås, och jag fastnade lite för halsbandet med dödskallen med de "blå ögonen". Men det blev inget köp;P



 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards