Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av roboguy - 7 augusti 2012 23:36

Jösses, om det här är uppföljaren till 40 year old virgin så gäspar man ju redan i inledningen av trailern... trots att Megan Fox tydligen har lurats till den här filmen. Nej ,det här är verkligen ett big nono för min del. Jag vet inte ens om trailern försöker skrämma bort folk från att se filmen eller inte, men gissar på att så är fallet!












Av roboguy - 7 augusti 2012 21:49

Tyckte det var intressant att läsa lite åsikter om huruvida Pite dansar och ler ska fortsätta att leva vidare eller inte trots förlustår och en del av de idéer kommentatorerna kastar fram tycker jag låter bra- att man låter PDOL vara ett år och så har Luleå och Luleåkalaset nästa år och så turas man om på detta viset, eller att man helt enkelt struntar i stadsfesten och förlägger den till Piteå havsbad, för att om några år prova att arrangera festivalen igen när kanske saknaden och lusten har tilltagit en aning. Eventuellt göra som med Nolia, att man inte återkommer varenda jäkla år!

Annars förespråkar jag mest för att alltsammans läggs ned och att man istället påbörjar en ny tradition...



http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=7068660








 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards