Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av roboguy - 17 augusti 2012 23:15

Nej verkligen inte, vädret är det inget fel på för tillfället även om bl.a Expressen kommer med "hotande" rubriker om att det här tydligen ska vara den sista helgen med "supervärme". Hört det en gång tidigare under den här sommaren, eller huh?! Ja, men media trummar vidare med att locka läsare genom att skriva om saker som Sol, Sommarsol, skitväder, Regn och rusk att vänta etc. Konstigt att det verkar fungera varenda år... Använder sig inte svenskarna av klart.se eller liknande sidor så de kan kolla upp vädret på egen hand istället för att läsa kvällsblaskornas skrämselrubriker?


Har i alla fall varit en bra fredag, tyvärr vet jag dock inte om det blir något mer jobb på ett tag men jag hoppas att det blir det. Synd att det ska ta slut, när man precis har börjat komma igång ordentligt med rutiner och allt som hör till, för nu hinner man väl sega ned sig och knappt orka göra någonting alls igen... uscjh!


 

Man ska liksom inte klaga...



 

Blev att lyxa till lunchen med en pizza också. Inte dumt alls men så är det ju också den enda pizza jag äter, bologna! Inget tjafs, inga onödigheter, bara extremt god. Precis som jag!



Av roboguy - 17 augusti 2012 22:36

Tycker Smoke on the water funkar utmärkt som bakgrundsmusik en halvsen fredagskväll;)










Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards