Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av roboguy - 24 augusti 2012 12:22

Eftersom ni har tjatat så förbannat om hur Nolia var och vad som hände där, så har jag inte haft tid att skriva något om mitt besök på Nolia-mässan och tänkte att det var hög tid att göra det nu så att tjatandet upphör;P Eller så var det som så, att jag var så besviken på hur tråkig och ointressant Nolia var den här gången så jag har inte haft bråttom med att sammanfatta tristessen. Nåja nu dröjer det ett bra tag innan jag går på Nolia igen, det är ett som är säkrare än att jorden inte går under 2012!



 

Schysst arrangemang med ballonger kunde man åtnjuta om man så ville och med tanke på att det inte fanns så mycket annat att titta på så gjorde jag just det. Man måste ju roa sig på något sätt...




   

Vet inte varför riktigt, men blev sugen på att sköpa en av de där dödskallarna, eller skelettet som sitter på toaletten. Vad jag skulle ha det till vet jag fortfarande inte riktigt...



 

Mitt enda köp från Nolia-mässan 2012. 101 skräckfilmer du måste se innan du dör och eftersom jag har lånat den här boken från bibblan tidigare så vet jag att jag kan kryssa av ett flertal filmer i alla fall. Men som sann skräckfilmsälskare så måste man bara ha sådana här böcker i bokhyllan och då den bara kostade 40 kronor så var det inte annat än ett självklart köp!








Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards