Alla inlägg den 11 september 2012

Av roboguy - 11 september 2012 02:00

Såhär i efterhand så känner jag igen vissa scener från den här filmen nu när jag tillslut sett den i sin helhet, så jag har tydligen sett den här tidigare eller i alla fall en del scener från den men nu kändes det som att det var dags att se hela filmen så man kan bocka av denna. Och jag ångrar mig inte, en del scener är småroliga och hela premissen med att mänskligheten i och med att vi inte har några naturliga fiender gör att vi blir dumare och dumare är genial. Men tyvärr tar skämten slut halvvägs....




     


Det blir lite för många "idioter" som verkar ha blivit kvar på dagisnivå-intelligens och tyvärr är det mest troligt i början när huvudpersonen börjar utforska framtiden men sen blir det mest av allt tjatigt och det blir inte direkt roligt heller, tyvärr. 


Helt okej för stunden men ingenting som kommer finnas kvar i mitt minne speciellt länge...








 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards