Alla inlägg den 20 november 2012

Av roboguy - 20 november 2012 23:15

Åh vad jag gillar den här artisten, inte direkt musiken utan mer allt hon gör utom musiken. Som att bli smiskad av två andra tjejer i en video och sedan halvnaken rulla omkring i en tårta. De kristna i USA ser henne förmodligen alltmer som djävulen personifierad, och att Gaga förleder ungdomarna bortom syndernas näste. Vi andra kan uppskatta en artist som vågar provocera och spela på den roll hon har gett sig själv som provokatör. Wunderbra!





http://www.expressen.se/noje/efter-rumpfilmen---nu-badar-gaga-i-tarta/








 

Av roboguy - 20 november 2012 21:43

Jävlar vilka skådisar den här filmen har lyckats knyta till sig som röstskådisar, eller vad ska man säga om namn som Amanda Seyfried, Beyoncé Knowles, Colin Farrell och Johnny Knoxville? Det enda jag önskar var att trailern hade kunnat göra mig mer sugen på att se filmen. För mig räcker det inte riktigt med många kända namn som ger liv åt datoranimerade figurer och det räcker inte heller med att filmmakarna tidigare har gjort magiska filmer som Ice Age och Rio. Men Epic kanske blir något som man tar sig en titt på så småningom...

 

 

 

 







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards