Alla inlägg den 19 januari 2013

Av roboguy - 19 januari 2013 02:50

I och för sig är överraskningsmomentet borta sedan första filmen ( gimmicken med äldre skådisar som får ge sig in i leken igen och bevisa att de still going strong trots att de borde vara lugna pensionärer vid det här laget) men om man har en rolig, intressant story igen så fungerar nog Red en gång till- kanske mest för att jag gillade första filmen men tyckte man underutnyttjade John Malkovich nog för mycket så jag hoppas på en större roll för honom i den andra filmen. Jag ser också gärna mer av grand old lady Helen Mirren i film numro två men samtidigt vill jag inte att det ska bli lite för uttjatat. Anthony Hopkins och Catherine Zeta-Jones blir intressant att se vad de kan tillföra ensemblen, men mest av allt vill jag att Bruce Willis fortsätter på den inslagna banan som han hade i den första filmen och ser mest förvånad ut över att han återigen hamnar mitt i hetluften...

 

 

 





 



  

 







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards