Alla inlägg den 13 maj 2013

Av roboguy - 13 maj 2013 15:57

Det som gör praktiserandet speciellt roligt för tillfället är att man är på olika platser nästan varenda dag och får se nya miljöer och prova på oh städa olika ytor och lokaler- vilket gör att det hittills aldrig känns speciellt monotont. Lite som att vara Alice i underlandet känns det som eftersom man får se nya saker hela tiden och den ena dagen är inte den andra lik. 


Bäst hittills har varit dagens ställe- Hemmakväll! Lite svårt var det att koncentrera sig till hundra procent på uppgifterna men eftersom vi endast hade "ytbehandling" så var det inte så mycket som skulle göras och därmed hade man en chans att hinna kolla på filmerna som stod överallt och som dessutom såldes till bra priser. En nyhet för mig var denna:

 

En riktigt bra deal, om ni frågar mig. Att de också hade utförsäljning av dvd-filmer för 15 kronor var inte dumt, och jag tror jag måste göra ett återbesök snarast. Extra plus i kanten var att när vi var färdiga så fick vi en... ska vi kalla det för bonus kanske? Det förgyllde verkligen denna måndag i alla fall. Vad bonusen var får ni sitta och grubbla över för här ges inga svar;P



I förra veckan var jag med min handledare på Räddningstjänsten och det var första gången jag satte min fot där, men mina fötter återvänder gärna dit för det var roligt att vara där och plus i kanten var att alla som jobbade där var trevliga och varenda en sade dessutom ett hej till oss, vilket man inte är direkt bortskämd med. Två tummar upp för dem.


 

Ingen utryckning dessvärre ( eller kanske dessbättre?) medan vi var där.


   

Hur många knopar kan ni?

 

 


Jag hoppas på att det fortsätter att kännas såhär roligt och stimulerande även fortsättningsvis. 


Skapa flashcards