Alla inlägg under april 2012

Av roboguy - 30 april 2012 19:03

Pust, här andas det verkligen så det räcker och blir över, sex och svettiga stunder. En finfin samling av bra låtar onekligen;D Och många av dem hade jag hunnit glömma bort till och med så det blev ett sevärt återseende...



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t1DWBKk5xHQ





http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pms9PrL67Gw





http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=booKP974B0k#!






http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_b0okuftqng#!








http://nyheter24.se/sexoblandat/680312-topp-10-hetaste-musikvideos-genom-tiderna





       

Av roboguy - 30 april 2012 00:43

Alltså, är det här verkligen Obama? Han skämtar ju konstant och om allt möjligt ( Palin-hockeymum och pitbull? HAhahaha) och gäster som en viss Spielberg skrattar gott åt alltsammans... Men bäst är ändå "valkampanjen" för en bättre situation för hundar genom utmanaren Romney???? Varför kan aldrig svensk politik bli lite roligare...



http://www.youtube.com/watch?v=a0vE1LqPhgo








 

Av roboguy - 28 april 2012 22:42

Jag såg nyss på Robins på svtplay och det blev inte mycket till intervju ( jag vet inte om komikerna svarade på riktigt på en enda fråga) men det känns som att Glans och Dorsin mest kände press från publiken att vara roliga, vilket de var genom hela programmet- speciellt kyssen;P Glans är min stora komikerfavorit av de nya som har kommit fram och jag var lite rädd för att han inte skulle få snacka så mycket i programmet- men det är faktiskt han som håller låda mest av dem två, medan Dorsin får komma in lite här och var bara! 

Men bäst var nog ändå Björn Ranelid i Ranelid i verkligheten där han skulle få hunden Zlatan att sitta och sedan skälla... Riktigt jäkla klockrent. 


http://svt.se/1.2787524



 


Av roboguy - 28 april 2012 22:08

Ja man kan nästan börja misstänka att jag har gått och blivit lite av en musiknörd nu den senaste tiden med tanke på hur många musiklänkar från Youtube jag lägger upp! Men så är icke fallet, bara det att jag snabbt och enkelt vill hitta länkar till några bra låtar, som jag i vanliga fall brukar glömma bort och därmed brukar det sluta med att jag bara lyssnar på en och samma låt hela tiden om och om igen, och det gör ju att öronen tillslut börjar blöda av musik-leda;P Men om någon råkar ha lite musiktips till övers, då är det bara att skriva de tipsen till mig så man kanske får chansen att upptäcka något nytt. 



http://www.youtube.com/watch?v=8NjbGr2nk2c&feature=related











 

Av roboguy - 28 april 2012 19:29

Ja herregud man behöver åtminstone inte beskylla dem för att skynda med uppföljaren eftersom den första filmen kom på 80-talet men däremot kan man fortfarande anklaga Hollywood att lida stor brist på fräschör och nya idéer. Istället för att göra något helt nytt så satsar man på en uppföljare till en film som av någon anledning har blivit en klassiker. Kanske dags för mig att se Top gun nu, kanske? Uppföljaren kommer jag inte heller att ha speciellt bråttom med att se...



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article14736606.ab









 

Av roboguy - 28 april 2012 02:30

Ojdå sedär men nu håller jag faktiskt med Patrik Sjöberg i hans sågning av det nya upplägget i Mästarnas mästare... Varför ska man ha två grupper istället för som man har gjort tidigare? Känns ju bara tråkigt, och att man måste se om grenar som man redan har avklarat när nästa grupp anländer. Men samtidigt får man ge en eloge till SVT som väljer att ha med två av de intressantare deltagarna i grupp nummer två, på så sätt säkerställer man väl att tittarna stannar kvar genom hela den här säsongen också?!




http://www.expressen.se/noje/patrik-sjoberg-sagar-mastarnas-mastare/










 

Av roboguy - 28 april 2012 02:01

Helt otroligt, om man tänker på det, att en sådan här film faktiskt kan göras trots att det påstås vara en kris i filmvärlden. Å andra sidan kan inte den här ha kostat speciellt mycket och skådisarna som är med i eländet presterar ju ingenting mer än att gapa och skrika åt varandra, så en dollar och inte en cent mer kan de ha fått i gage. I slutet säger dessutom dokumentärfilmaren att inte ens han vet vad den här filmen handlar om egentligen, och jag är benägen att hålla med honom fullständigt- Big Fat Gypsy Gangster handlar fan i mig inte om någonting alls. Ja, förutom om att låta skådisarna, framför allt Bulla, skrika och gorma mest hela tiden.






LÄS INTE MER OM DU INTE HAR SETT FILMEN.







Dvärgar som föds upp på en farm för att slåss, en snubbe som hela tiden tjatar om att huvudpersonen Bulla ska be om ursäkt för ett uttalande han gör tidigt i filmen, en massa skrikande, gapande och tjafsande om ingenting... Ja, ska det kallas för humor, eller? Ingenting med filmen var roligt, det var bara tråkigt och ointressant precis hela tiden. 


 



Jag ser ingen som helst anledning till varför någon alls skulle kunna hitta någonting sevärt eller underhållande med den här. Gräv ned skiten och låt den aldrig visas igen, please. Den förtjänar inte ens att reas ut för fem kronor på Ginzas kommande sommarrea...


Det enda positiva, men jag begriper inte varför, var att jag lyckades se klart skiten och det kanske ändå tyder på att jag kan stå ut med vilken skit som helst utan att ge upp... Ja, jag vet inte om det egentligen var något positivt överhuvudtaget. Nej nu förtränger jag den här så snabbt som möjligt och låtsas som att jag aldrig har sett den!





   

Av roboguy - 27 april 2012 20:21

Känns som att det gärna får regna och blåsa just nu så att det har gjort bort det innan det är valborg på måndag! Vågar man hoppas på fint väder, kanske till och med lite sol? Ja, man får väl se hur det blir och hur som helst så lär man ändå inte vara ute någon längre stund i alla fall;P



http://www.youtube.com/watch?v=pbMgo0__ETg&feature=related









 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards