Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Wedding daze

Av roboguy - 10 januari 2011 00:08

Jag hade ingen lust att se något eller att hitta på något annat, så det fick bli som det blev, vinst eller förlust- Wedding daze. Jag menar, Jason Biggs är ju med i filmen och han var ju rolig i American Pie;P Men man måste nog lära sig att Jason bara kan ( eller kanske inte får spela ) spela en och samma roll hela tiden- den där tafatta, lite fåniga töntiga killen. Det är precis vad han spelar här, och det blir inte särskilt roligt. Filmen är alldeles för sockersöt för min smak och är som alla andra romantiska komedier. Man vet precis hur det kommer att gå, och vad som kommer att hända. 


Bäst i filmen var Katies pappa som först sitter i fängelse och är ganska grov i sitt språk! Man kan ju undra varför Katie tycker om honom så mycket, och man undrar vad pappan har gjort för att hamna i fängelse, för han verkar mest av allt vara ett skämt, ingen skurk. Men jag antar att man inte ska fundera över sådana småsaker när man ser på romantiska komedier, för huvudsaken är ju att allt ska vara gulligt och småroligt! 


Wedding daze var väldigt förutsägbar och tråkig och det slog inte heller direkt gnistor mellan Jason Biggs och Isla Fisher. Man kunde inte riktigt tro på allt snack om att man kan bli "blixtförälskad". Och Biggs tveksamheter på grund av hans föredetta flickvän var bara onödigt. 




  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av roboguy - 27 augusti 2015 11:56


  Ifjol var man en frekvent besökare i Badhusparken men i år har det inte blivit av att vara däe alls av någon anledning.  Jag vet inte varför. Det kan förstås ha varit på grund av vädret men det är inte hela sanningen. Helt enkelt har man inte ta...

Av roboguy - 25 mars 2014 21:57


Jobbet gick bra även om jag börjar bli lite trött på att enbart vara på ställen som jag redan varit på, bland annat ifjol. Jag skulle vilja prova på och städa på något av de nya ställena som de har införskaffat sedan jag var där sist.    Nåja, de...

Av roboguy - 18 mars 2014 22:07

Har precis avslutat en reprisering av arbetsmomenten och det visade sig ha tillförts några nya element sedan man var här och jobbade förra sommaren, men det är väl inget som ska gå ganska snabbt att lära sig får man hoppas. Inlärningen är precis avsl...

Av roboguy - 17 februari 2014 22:05


Ja, den frågan är berättigad: Vad fan ska man gå omkring och vara glad för på en sketen måndag? Det finns inga anledningar till att man ska gå omkring och vara glad och se ut som att man precis har lurat av Joakim von Ankas hela förmågenhet och sitte...

Av roboguy - 13 januari 2014 22:03


Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel men det börjar påminna starkt om när man gick på universitetet- inget självförtroende, man sitter knäpptyst vid fikabordet och skrattar och smilar på kommando snarare än att man tycker att något är särskilt ro...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards