Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Januari-rea

Av roboguy - 10 januari 2011 18:42

Herregud, nyss var det mellandagsrea, men nu är det tydligen januarirea som gäller också. Tar aldrig alla dessa reor slut någon gång?!;P

Nåja, jag ska inte klaga. El-giganten har i alla fall väldigt bra erbjudanden på filmer, och inte bara gamla titlar utan även de nyare prissänkes vilket jag uppskattar väldigt mycket. Jag är intresserad av att köpa Predators och Salt, båda för bara 129 kronor. Det är ett bra pris för de här två filmerna. Salt gillade jag sådär, den påminde lite väl mycket om en "kvinnlig" variant av Jason Bourne-filmerna men icke desto mindre så var den underhållande och ett självklart stort plus är ju att Angelina Jolie spelar huvudrollen.

Predators minns jag inte riktigt vad jag tyckte om- men jag tror att jag gillade den. Predators var i alla fall underhållande för stunden och är väl varken sämre eller bättre jämfört med originalet- fast charmen och Arnold S i huvudrollen var klart stora fördelar för originalfilmen. 

Nåja, jag får se hur det blir och om jag lyckas ta mig till El-giganten innan rean tar slut. 







  

 
 
Woaska

Woaska

11 januari 2011 06:49

Jag har helt tappat lusten på att köpa filmer. Självklart skulle jag köpa om jag inte hittade dem på internet, men problemet är oftast att de inte ens finns att köpa i affärerna då heller. :D

Dåligt att köpa två filmer för det där priset om du inte tycke att dem var så bra! xD Fast det kanske finns andra filmer som inte finns med i tidningen. :)

http://quarflam.blogg.se

roboguy

12 januari 2011 12:22

De filmer som du ser, i alla fall de som handlar mycket om homosexualitet tex, förstår jag kan vara svårt att hitta i en videobutik;) De där udda titlarna brukar nästan bara finnas på import, men det är besvärligt och tar ganska lång tid att hitta. Men om du får en extrem längtan efter att köpa dubbelutgåvan av Avatar så kommer du i alla fall att hitta den hur enkelt som helst;)

Haha jag visste ju inte på förhand att de två filmerna skulle vara dåliga. Dolan´s cadillac hade jag väl en föraning om att den skulle vara ganska dålig, men Dante 01 hade jag höga förväntningar på men de infriades inte;P Nåja man kan inte lyckas varje gång haha;D

 
Woaska

Woaska

12 januari 2011 20:04

Hahaha, de är till och med svåra att hitta på internet, i alla fall vissa. Man få leta sig in i internets mörkaste hörn. Då känner man sig dessutom som lite bad ass!!! :D

Ska jag köpa filmer kanske jag beställer. Men jag hittar ju även filmer på typ ICA som jag vill se/har sett. Men ingen lust alls att köpa. Inte ens filmer med gays i.

Nu menade jag inte dem två filmerna, utan Salt och Predators. ;-)
Jag hatar att köpa filmer (och böcker) som visar sig vara dåliga eller inte så bra. Då vill jag inte ha de i min hylla!

http://quarflam.blogg.se

roboguy

15 januari 2011 01:41

Oh det där med Internets mörkaste hörn låter väldigt bad ass;) Akta dig så du inte kommer över något som du verkligen inte vill se haha!

Jag är inte så noga, jag vill mest av allt ha ett så stort filmbibliotek som möjligt och då gör det ingenting om man har dåliga filmer också. Men har man pungat ut med runt 199 krornor så är det klart man blir lite sur om filmen sedan visar sig vara riktigt dålig. Men två dåliga filmer av tre för hundra kronor ser inte jag som en så dålig affär faktiskt;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av roboguy - 27 augusti 2015 11:56


  Ifjol var man en frekvent besökare i Badhusparken men i år har det inte blivit av att vara däe alls av någon anledning.  Jag vet inte varför. Det kan förstås ha varit på grund av vädret men det är inte hela sanningen. Helt enkelt har man inte ta...

Av roboguy - 25 mars 2014 21:57


Jobbet gick bra även om jag börjar bli lite trött på att enbart vara på ställen som jag redan varit på, bland annat ifjol. Jag skulle vilja prova på och städa på något av de nya ställena som de har införskaffat sedan jag var där sist.    Nåja, de...

Av roboguy - 18 mars 2014 22:07

Har precis avslutat en reprisering av arbetsmomenten och det visade sig ha tillförts några nya element sedan man var här och jobbade förra sommaren, men det är väl inget som ska gå ganska snabbt att lära sig får man hoppas. Inlärningen är precis avsl...

Av roboguy - 17 februari 2014 22:05


Ja, den frågan är berättigad: Vad fan ska man gå omkring och vara glad för på en sketen måndag? Det finns inga anledningar till att man ska gå omkring och vara glad och se ut som att man precis har lurat av Joakim von Ankas hela förmågenhet och sitte...

Av roboguy - 13 januari 2014 22:03


Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel men det börjar påminna starkt om när man gick på universitetet- inget självförtroende, man sitter knäpptyst vid fikabordet och skrattar och smilar på kommando snarare än att man tycker att något är särskilt ro...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards