Direktlänk till inlägg 18 april 2011
Sådana här listor är alltid vanskliga, och alla har olika smak- men jag tycker ändå det här är en ganska bra sammanfattning av de bästa filmuppföljarna! Och de som jag tycker är bäst är följande- Spider-Man 2, Toy story 3 ( även den andra filmen är riktigt bra), The dark knight, Terminator 2,Aliens-återkomsten, Rymdimperiet skår tillbaka!
http://www.metro.se/noje/tidernas-10-basta-uppfoljare/EVHkdn!58HDL7tmEpugA/?img=7
Har precis avslutat en reprisering av arbetsmomenten och det visade sig ha tillförts några nya element sedan man var här och jobbade förra sommaren, men det är väl inget som ska gå ganska snabbt att lära sig får man hoppas. Inlärningen är precis avsl...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | |||||||
4 | 5 | 6 | 7 |
8 |
9 | 10 |
|||
11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 |
|||
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | |||
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ||||
|