Alla inlägg den 30 september 2010

Av roboguy - 30 september 2010 20:56

Jag hoppas nu att tjejerna passar på att bunkra upp ordentligt med diskmedel, skurhinkar, moppar, förkläden, grytor, pannlappar, tvättmedel, tvål och disktrasor nu när de har en helkväll helt för sig själva inne i Piteå;) För sedan bär det av hemåt och då ska det som ni har inhandlat användas på bästa tänkbara sätt också, tänk på det;D

Av roboguy - 30 september 2010 18:12

Friskt vågat, hälften vunnet, eller vad man nu ska säga. Jag blev lite förvånad över att läsa att det finns ett manus och att en uppföljare redan är i startgroparna, trots att den första remaken inte ens har haft premiär ännu. Nu beror det ju naturligtvis på om första filmen blir en hit eller inte, men det de berättar om andra filmen, att huvudkaraktären ska utvecklas mer, låter intressant. Men jag har som jag tidigare har skrivit svårt för att se någon annan gestalta Conan än Arnold Schwarzenegger. Hans begränsade skådespelartalang kombinerat med hans fysiska kropp ( som inte är fejkad ) gjorde honom perfekt som barbaren! Ingen av dagens skådisar med tvättbrädekroppar och tvålfagra yttre kan göra Conan rättvisa. Conan ska vara lite "djurisk" och smutsig. 




http://www.moviezine.se/artikel/5683-uppfoljare-till-nya-conan-paring-garingng


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards