Alla inlägg den 6 januari 2012

Av roboguy - 6 januari 2012 23:45

Okej, jag är lite osäker... Men den här ser faktiskt ut att kunna vara helt okej, mest för att kärleksdravlet mellan Eva Green och Ewan McGregor tydligen avbryts av att det bryter ut någon form av virus som gör att man bland annat inte känner någon smak osv. Det ser ut som att Perfect Sense kan bli en liten överraskning under det här året, och man vill ju inte missa de där heta famntagen mellan McGregor och Green som skymtar i trailern;P Men samtidigt tror jag att trailern lurar mig lite-musiken! Den är så fantastiskt ödesmättad, och kommer in i precis rätt tid innan jag hann stänga av trailern, och gissningsvis är det nog ändå kärlekshistorien som är i centrum...Men jag tror ändå jag tar mig en titt på den här. 





http://www.youtube.com/watch?v=fAIVsSV2D6Q













Gosh gosh    

Av roboguy - 6 januari 2012 22:15

Inte någon dålig omröstning på moviezine.se, och jag håller nog Lejonkungen som den bästa Disneyfilmen någonsin, men samtidigt har den en del starka motkandidater. Jag skulle te.x aldrig kunna välja mellan Aladdin eller Lejonkungen på min egna topp-lista, både de filmerna är otroligt bra men jag tycker nog ändå att Aladdin är strået vassare faktiskt. Skönheten och odjuret är ju en annan film som kom medan man var ungtupp, och den var bra då men när jag såg om den under julen så var den inte så fantastisk som man mindes den. Djungelboken har jag aldrig riktigt tyckt om, samma sak med Robin Hood som känns en aning platt och tråkig när man ser om den nuförtiden. Nej, jag håller Aladdin och Lejonkungen för numro ett, de förtjänar förstaplatsen båda två!



http://www.moviezine.se/artikel/9199-lejonkungen-ar-den-mest-alskade-disneyklassikern










 

Av roboguy - 6 januari 2012 19:44

Sådant här gör en varm och gald att se, att det är många som går ut och visar att de inte accepterar de senaste dödsskjutningarna som har skett i Malmö och visar att de inte accepterar våldet! Hoppas att det blir ett slut på vansinnet där nu.





http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2672130/tusentals-pa-manifestation-i-malmo






 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards