Alla inlägg den 12 januari 2012

Av roboguy - 12 januari 2012 08:45

Hmm nån ny trend med filmer med titlar som Friends with benefits etc verkar vara igång, och nu kommer då denna som ser...sådär ut. Jag ser inte riktigt vad som är det roliga med filmen, men den är ju en komedi så den borde väl framkalla några skratt, förhoppningsvis. Äh, skit samma Megan Fox är med i den, och då måste man ju ta sig en titt;P




http://www.youtube.com/watch?v=HSqF5viV4tg










 

Av roboguy - 12 januari 2012 06:57

Nya läsåret, om man kan säga så, har inte börjat särdeles bra och jag har inte ens börjat läsa någon bok ännu! Kort och gott väldigt uselt och jag vet inte riktigt vad det är som är förklaringen till lågt bokläsande för tillfället ( eller nåja, för tillfället- har nog inte läst en bok på flera månader nu). Men rätt som det är brukar lässuget återvända och då kan man bara i farten läsa fem, sex böcker per vecka. Men det går minst sagt trööögt på den här fronten just nu... 


Men några av de böcker jag ska läsa under 2012 är i alla fall de här:


John Grisham har alltid varit en av mina favoriter, så det är klart man vill läsa även den nya men å andra sidan har hans senaste böcker inte alls varit speciellt bra. Hoppas på att Bekännelsen är ett steg i rätt riktning.

Sen är jag nyfiken på Thorins Sankta psycho, får se om den är något att ha! Och så är det väl bara att börja vänta på bokrean.


Sen vet jag inte hur jag gör med den här. Ännu en vampyrbokserie, och den ser ut att rikta sig lite mer till ungdomar så jag får leta upp den första och provläsa den och se åt vilket håll det verkar luta sig mot... Är det en Twilight-wannabe blir det nej tack direkt.


   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards