Alla inlägg den 22 januari 2012

Av roboguy - 22 januari 2012 19:47

Man får ju hoppas på att Tim Burton är tillbaka i gamla, goda hjulspår igen med nya filmen Dark shadows. Efter att ha varit hårt kopplad av Disney med Alice i underlandet så får man hålla tummarna för att Burton har skakat av sig kopplet och återgått till att vara den som vanligtvis gör annorlunda, spännande filmer. Att han återigen samarbetar med Johnny Depp tycker jag han kan lägga av med, det borde istället varieras så att man istället känner att det är något helt nytt man ska få se. Återstår bara att hoppas att Dark shadows visar sig hålla måttet.



http://www.expressen.se/noje/1.2687035/sa-har-har-du-aldrig-sett-johnny-depp









 

Av roboguy - 22 januari 2012 03:19

Ohhhh, det här låter ju bara för bra för att vara sant:


- Vi vill göra det hela djupare och mörkare denna gång. Den första filmen fungerade bra som en PG-13 (13-årsgräns) psykologisk film, men den här gången vill vi lägga oss på en R-rate(17-årsgräns)-nivå och verkligen visa den skräck som det här ämnet erbjuder. Det svåra nu blir att komma på en bra titel. Säger Eli Roth."


Skräckfilm ska fan i mig inte vara tillåtet från PG-13 överhuvudtaget, då handlar det inte om seriös skräck utan bara om barnfilm. Nu hoppas jag verkligen att uppföljaren till The last exorcism håller vad Eli Roth utlovar nu, annare blir jag rejält förbannd;P





 

Av roboguy - 22 januari 2012 02:21

Jösses, nog trodde jag att serien Shit my dad says skulle fortsätta rulla i åtminstone tre säsonger, men konkurrensen från andra är tydligen alltför stor och den ska tydligen läggas ned nu. Inte för att den blir saknad av mig direkt. Jag såg något enstaka avsnitt när man inte hade något annat för sig, och de avsnitten var inte alls speciellt bra. usch, vissa serier borde aldrig få lämna idéstadiet ens. Chuck däremot trodde jag var en större framgång och att den skulle överleva ett tag till, men icke. Då kanske man har chansen att börja se på den och se den från början till slut, för jag ångrar lite att jag inte såg den när den började för några år sedan, för den ser ut att kunna passa mig. Nåja, bättre sent än aldrig, lika bra att passa på och se den nu när den snart läggs ned;P





 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards