Direktlänk till inlägg 29 september 2010

Knasigt

Av roboguy - 29 september 2010 20:25

Här har man suttit hela dagen och haft ganska dålig fart på mitt mobila bredband, och så räcker det med att man flyttar datorjäveln bara några centimeter åt höger så har man plötsligt normal hastighet igen?! Ibland blir man nästan lite förvånad över hur lite det krävs för att man ska vara nöjd igen med hastigheten, i det här fallet räckte det alltså med att flytta datorn en liten bit. 


I övrigt, som vanligt, så är jag väldigt nöjd med Tele2:s mobila bredband Large! Bättre mobilt bredband har jag aldrig haft tidigare! 

 
 
Ingen bild

Tele2

1 oktober 2010 15:01

Hej Roboguy,

Det låter som om mastens signaler hade svårt att nå fram till modemet där du först hade det placerat, detta kan bero på det material ytterväggen är byggd i eller att du av någon annan anledning hamnat i en radioskugga. Det är iallafall glädjande att läsa att det räckte att flytta datorn ett par centimeter för att du skulle få bra hastighet igen.

Vi på Tele2 är riktigt glada att du rekommenderar våra produkter och hoppas att du även fortsättningsvis kommer vara en nöjd kund.

Med vänliga hälsningar

Ida Jönsson, Tele2.
ida.jonsson@tele2.com

roboguy

2 oktober 2010 01:22

Hej Ida!

Tack för ditt svar. Jag måste ha befunnit mig i radioskugga eller så berodde det på väderleksförhållandet, men jag har inte haft anledning att klaga på mitt mobila bredband från Tele2 och har egentligen ingenting mer att anmärka på än att det just i torsdags hade lite sämre hastighet än vad jag vanligtvis brukar ha. Men i dag har det fungerat som vanligt. Jag kommer att rekommendera mobilt bredband large till alla för jag är verkligen nöjd med det abonnemanget.

MvH,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av roboguy - 27 augusti 2015 11:56


  Ifjol var man en frekvent besökare i Badhusparken men i år har det inte blivit av att vara däe alls av någon anledning.  Jag vet inte varför. Det kan förstås ha varit på grund av vädret men det är inte hela sanningen. Helt enkelt har man inte ta...

Av roboguy - 25 mars 2014 21:57


Jobbet gick bra även om jag börjar bli lite trött på att enbart vara på ställen som jag redan varit på, bland annat ifjol. Jag skulle vilja prova på och städa på något av de nya ställena som de har införskaffat sedan jag var där sist.    Nåja, de...

Av roboguy - 18 mars 2014 22:07

Har precis avslutat en reprisering av arbetsmomenten och det visade sig ha tillförts några nya element sedan man var här och jobbade förra sommaren, men det är väl inget som ska gå ganska snabbt att lära sig får man hoppas. Inlärningen är precis avsl...

Av roboguy - 17 februari 2014 22:05


Ja, den frågan är berättigad: Vad fan ska man gå omkring och vara glad för på en sketen måndag? Det finns inga anledningar till att man ska gå omkring och vara glad och se ut som att man precis har lurat av Joakim von Ankas hela förmågenhet och sitte...

Av roboguy - 13 januari 2014 22:03


Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel men det börjar påminna starkt om när man gick på universitetet- inget självförtroende, man sitter knäpptyst vid fikabordet och skrattar och smilar på kommando snarare än att man tycker att något är särskilt ro...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards