Alla inlägg den 19 september 2011

Av roboguy - 19 september 2011 22:05

Jag vet inte huruvida revolutionerande den här nya studiens resultat egentligen är, den känns trots allt ganska självklar;P Men hur kan man inte älska Yoda? Man borde kanske lägga forskningspengar på att ta reda på svaren på det omvända, för vad är det för "fel" på dem som inte finner Yoda, och andra djur som tydligen är söta och attraktiva? Betyder det att de människorna är psykopater?! Kort och gott, det hade varit mer intressant om de hade studerat det omvända...





http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13645654.ab








 

Av roboguy - 19 september 2011 18:43

Pust, det var en riktigt fin höstmorgon som man möttes av imorse ( men det var lite för kallt från början för att jag skulle kunna uppskatta morgonen till fullo), men sådana här mornar är det ju bara att njuta av allt ögongodis som man bjuds på...




     

Av roboguy - 19 september 2011 02:00

Åh tack Vem vet mest? för att ni gjorde mig uppmärksam på den här låten! 








http://www.youtube.com/watch?v=7I53o0OWpZ8













 

Av roboguy - 19 september 2011 00:45

Förutsägbar och tråkig, är en bra sammanfattning av Scream of Banshee. Den är faktiskt riktgt tråkig och jag fick hindra mig själv från att stänga av filmen och sluta se eländet flera gånger. Jag har sett värre saker men frågan är om inte den här ändå sällar sig till topp tio-listan över sämsta skräckfilmer man någonsin har sett?





Läs inte mer om du inte har sett filmen!





Det som gör Scream of Banshee riktigt dålig är Marcelle Baer som verkligen borde se sig om efter ett annat yrke- hennes gestaltning gör att man nästan vill riva av sig håret då hon helt uppenbart fejk-gråter hela tiden- det riktigt skär sig i mina öron av att höra henne "gråta". Inte blir det bättre av att i princip varje scen hon är med i så ska hon pussas med sin pojkvän, så man verkligen ska förstå hur ledsen hon blir senare i filmen då killen blir skadad och dödad. Värre skådespeleri än såhär har jag inte sett i annat än en riktigt dålig porrfilm, så det här är verkligen genuint uselt. 


Ingenting fungerar i Scream of Banshee... Varken skräckinslagen eller blodutgjutelsen fungerar, och den här filmen är ungefär lika spännande att se på som att se på medan färg torkar. Mer behöves inte sägas om den här skiten...








 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards