Alla inlägg den 26 september 2011

Av roboguy - 26 september 2011 19:02

Okej till och med jag kan erkänna att den här filmen, om man går efter teasern, ser riktigt dålig ut! Men förhoppningsvis så kan den ändå fungera som en hyfsat sevärd bakis-söndags-film åtminstone, och regissören till John Dies at the End  har tidigare underhållit mig med Bubba Ho-Tep så jag tror att även den här nya filmen kan bli lite underhållande åtminstone. Sedan återstår det också att se huruvida titeln stämmer, att karaktären John dör i slutet?...




http://www.youtube.com/watch?v=iJh_NA87hIY









 

Av roboguy - 26 september 2011 15:44

Jag kissar inte på mig i byxan av upphetsning efter att ha tittat på den här teasern av kommande Six Degrees of Hell, men å andra sidan så är det ändå något som finns med i den som gör mig intresserad av  Joe Raffa film och det förstärks också av att regissören har utlovat att det här kommer att bli nästa års läskigaste film. Vi får väl se hur det blir med det, men jag ser först och främst fram emot en längre trailer som förhoppningsvis ska göra att man jublar av lycka och börjar se fram emot filmen på allvar...







http://www.youtube.com/watch?v=BTWz4xQN5rg&feature=player_embedded









 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards