Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Titanic 3D premiären i London

Av roboguy - 28 mars 2012 01:14

Jag kunde inte låta bli att titta lite från premiären av Titanic i 3D när den streamdes så att alla som hade lust kunde titta och det här greppet hoppas jag att man kommer att använda sig av fler gånger när "stora" filmer har konventeras om till den nya tekniken och ska ha premiär. Man hade väl kunnat göra det när te.x första Star Wars-filmen hade sin 3D-premiär? 


Nåja i vanlig ordning blir man perplex över hur galna fansen verkar vara, och framför allt när regissören James Cameron entrade röda mattan. Man kunde dessutom höra några fråga om hur det var när han var på det djupaste stället i världen, jag begriper inte riktigt hur han orkar fara från det till 3D-premiären. 


Men mest av allt förvånade Billy Zane mig. Jävlar vad den karl skojade och spexade för fansen, alltid med ett brett leende till övers och han lät sig fotograferas tillsammans med fansen också. That is the way to go, inga divalater där, inte. I och för sig är väl Zanes glansperiod bakom honom numera, men i alla fall. Jag blev lite sur på Kate Winslet eftersom hon knappt verkade bry sig om dem som ropade efter henne, och hon skrev dessutom sin autograf på ett opersonligt sätt. Jävla diva, med andra ord. 


Däremot tror jag inte jag kommer att se på 3D-versionen. Tycker att det räcker med att man ju faktiskt har sett om den, och vad tillför den nya tekniken till själva upplevelsen? Oh wow, jag är "med" på fartyget... jätte....häftigt. Ehm njae. Dessutom dyrare biljett för att gå och se en film jag redan har sett? Skulle inte tro det, nej.


Men nu hoppas jag som sagt att det här är början på en ny trend, jag vill gärna ha fler premiärer stremade på det här sättet framöver! 







 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av roboguy - 27 augusti 2015 11:56


  Ifjol var man en frekvent besökare i Badhusparken men i år har det inte blivit av att vara däe alls av någon anledning.  Jag vet inte varför. Det kan förstås ha varit på grund av vädret men det är inte hela sanningen. Helt enkelt har man inte ta...

Av roboguy - 25 mars 2014 21:57


Jobbet gick bra även om jag börjar bli lite trött på att enbart vara på ställen som jag redan varit på, bland annat ifjol. Jag skulle vilja prova på och städa på något av de nya ställena som de har införskaffat sedan jag var där sist.    Nåja, de...

Av roboguy - 18 mars 2014 22:07

Har precis avslutat en reprisering av arbetsmomenten och det visade sig ha tillförts några nya element sedan man var här och jobbade förra sommaren, men det är väl inget som ska gå ganska snabbt att lära sig får man hoppas. Inlärningen är precis avsl...

Av roboguy - 17 februari 2014 22:05


Ja, den frågan är berättigad: Vad fan ska man gå omkring och vara glad för på en sketen måndag? Det finns inga anledningar till att man ska gå omkring och vara glad och se ut som att man precis har lurat av Joakim von Ankas hela förmågenhet och sitte...

Av roboguy - 13 januari 2014 22:03


Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel men det börjar påminna starkt om när man gick på universitetet- inget självförtroende, man sitter knäpptyst vid fikabordet och skrattar och smilar på kommando snarare än att man tycker att något är särskilt ro...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards