Alla inlägg den 10 november 2011

Av roboguy - 10 november 2011 19:37

På grund av att snön har svårt för att leta sig hit i år och är just nu mer än en månad försenad ( vilket jag definitivt inte klagar över), men faktiskt- när de började julpynta i stan så började man sakna snön en aning. Det blir inte riktigt rätt stämning när det inte ligger snö överallt och julsaker plockas fram. Det känns lite som att allt är bara fel, och att det är något som fattas. Och det är snö, som man vill ha på marken för att det ska börja kännas sådär härligt vintrigt. Så bara i det här avseendet så önskar jag att det hade kommit åtminstone lite snö vid det här laget. Annars är jag glad över så länge det håller sig borta;P Snurrigt värre. 


Dessutom råkade jag lyssna på P4 och där intervjuade de en väderspåman ( en same i de lappländska fjällen) och han hade "sett" i sommarens väder att snön skulle hålla sig borta. Och vidare förutsade han att snön låter vänta på sig men lagom till nyår kommer den. Herre-gud. Man släpper fram vem som helst i radio ibland, verkar det som...





 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards