Alla inlägg den 20 november 2011

Av roboguy - 20 november 2011 23:37

Ja, vad ska man säga om Northugs senaste plexande? Jag tycker inte det var så farligt direkt, lite showande liksom som ökar underhållningen en smula men jag förstår samtidigt om en del anser det vara osportsligt och otrevligt mot andra, men samtidigt har han sagt att det inte var riktat till konkurrenterna. Nej i överlag tycker jag fler sådana här individer behövs inom sportvärlden, en Zlatan och en Northug inom varje sport som kan röra om i grytan lite och bjuda på något spex då och då samtidigt som de är kaxiga på grund av att de är just så duktiga som de är inom sin sport. Sedan behöver man ju faktiskt inte ta allting på så stort jäkla allvar...



http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vintersport/skidor/article13961780.ab











 

Av roboguy - 20 november 2011 02:00

Tack TV6 för en sådan där alldeles lagom, dum-actionstänkare på lördagsnatten, den passade alldeles utmärkt trots att jag har sett den... Ja, vad är det nu?! Tror jag har sett den fem gånger vid det här laget åtminstone. Men bra dum-action är den likafullt fortfarande!













 

Av roboguy - 20 november 2011 01:30

Nu är de tjugofem dummaste lösenorden listade av Splash Data, och det är lite osmickrande att se vilka lösenord som det finns och att det verkligen finns människor som använder sig av dem?! Det tycker jag är det mest fascinerande av alltsammans... 





http://www.dn.se/nyheter/varlden/de-25-dummaste-losenorden-pa-engelska










 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards